Gå til innhold

Til dere høye testosteron sprengte drittsekker på byen

Anbefalte innlegg

Gjest Freakingawesome
Skrevet

Tenkte jeg skulle skrive dette som AB, men shit au, here goes.

Hva faen skjer med at dere hele jævla tiden må plukke på dem som er lettere å mindre enn dere selv? Jeg vedder nå på at jeg kommer til å få mye harsh feedback av folk som påstår jeg er misunnelig eller lider av SMS, men vettu hva det driter jeg egentlig en ganske lang marsj i fordi jeg er lei, faen så lei

Hver jævla gang på byen, og da mener jeg hver jævla gang, spesielt hvis jeg havner i snakk med ei pen jente eller har med meg ei venninne så skal en av dere alpha tullinger komme bort å lage bråk, hver bidige forbanna gang!.

Hvorfor? har dere et så jævla stort behov for og vise dere?,

Micropenis kompleks elrno?

Har hendt flere ganger at jeg har fått bank, og det har hendt ca like mange ganger at jeg har smelt ølflaska mi i bakhodet på drittsekken å sendt han til sykehuset og selvsagt er det jeg som må sitte på glattcella resten av natta pga det!,

Jeg er kort, lett og generelt rolig av meg, starter aldri bråk. Men med en gang en av disse drittsekkene ser meg med en dame så flipper det faen meg ut for dem.

Har egentlig slutta å gå på byen pga disse apene. Men synes det er utrolig kjipt at jeg ikke skal få lov til å ha en rolig gøy kveld på byen bare pga størrelsen min.

Så om det finnes noen av dere der ute, Svar meg, hvorfor? husk at på nettet kan du være så tøff du bare vil så go ahead, gimme your worst!

Må også nevne at det ikke nytter å snu ryggen vekk å gå fra dem, fordi da rager de fullstendig, Tenk en liten fyr snur ryggen til en stor tøff gorilla? Oh the insult! oh the horror. Faen ta dere.

Takk for oppmerksomheten og beklager for all banningen, men det føltes godt og få dette ut :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lurifix
Skrevet

Når en av disse kommer å skal lage bråk. Så responderer du med "lille babyen" med "prate til liten unge" stemme. Og det svarer du hver gang han sier noe til deg eller tar i deg.

• Liker 1
Gjest Arvid78
Skrevet

SMS Small Man Syndrome?

Ehm for det første om du slår noen i bakhodet med en flaske så fortjener du å havne på glattcelle, det er faktisk veldig farlig å slå noen i bakhodet med en hard gjenstand

Ellers kan du ikke bare finne et annet sted å ta med daten din da, jeg er sikker på at noen steder har et mer kult klientell enn disse apene du referer til, mennesker er flokkdyr så disse vil nok samle seg på egnende steder, ta henne med på en klubb med live musikk eller noe

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også sett at mange større menn kan være ganske tøffe mot de som er mindre enn seg. Hva skal jeg si.. Jeg holder meg LANGT unna menn som oppfører seg på det viset. Jeg holder meg faktisk langt unna menn som så mye som rører andre mennesker, eller som ypper til bråk. Det er SÅ uattraktivt, jeg blir helt kvalm. Prøv og ikke legg for mye energi i dette, det er de som har et problem, ikke du. Det er forferdelig umodent og sier veldig mye om dem.

Anonym poster: 06bfcf44e576ebe0237cbcd2642ecd21

• Liker 6
Skrevet

Yes! Endelig noen som sier i fra for helv*ete.... Apekatter. De er bare sjalu, fordi du får damer og ikke dem. Haha så ynkelig.

• Liker 1
Gjest Freakingawesome
Skrevet (endret)

Og der skjedde det faen meg igjen, Ble invitert på en fest av en kamerat og bestemte meg for å gå til tross for at han fortalte meg at det var tvilsomt at jeg ville kjenne noen andre enn han der oppe (yeah i walked right into this one) Men jeg hadde litt drikke igjen fra forrige fyll og tenkte shit au, har ikke noe bedre og ta meg til så jeg ble med.

Der oppe så jeg ei jente sittende for seg selv i en krok og tenkte at det måtte jo være litt kjipt å sitte på fest og bare glo i veggen, så jeg bestemte meg for å slå av en prat. Hilste på, snakka i ca 15-20min før det plutselig right the fuck out of nowhere kommer opp en fyr og begynner å blande seg. Shit happens og han blir drithissig når jeg ikke flytter meg fra "plassen" hans, (dette var ikke typen hennes)

Etter sånn 5 minutter med insults og idiotiske kommentarer fra denne fyren (han ble rødere og rødere i fjeset jeg sverger) så bestemte jeg meg for at det ikke var verdt det lengre, så jeg stakk hjem. Håper fyren blir så full at han tryner med hodet først ned i dassen og drukner!

Nei helvete heller, Ta dere en banan og la meg være i fred!

Nå tar jeg meg en J og legger meg, natta folkens, håper helgen deres var bedre.

Endret av Freakingawesome
Skrevet

Og der skjedde det faen meg igjen, Ble invitert på en fest av en kamerat og bestemte meg for å gå til tross for at han fortalte meg at det var tvilsomt at jeg ville kjenne noen andre enn han der oppe (yeah i walked right into this one) Men jeg hadde litt drikke igjen fra forrige fyll og tenkte shit au, har ikke noe bedre og ta meg til så jeg ble med.

Der oppe så jeg ei jente sittende for seg selv i en krok og tenkte at det måtte jo være litt kjipt å sitte på fest og bare glo i veggen, så jeg bestemte meg for å slå av en prat. Hilste på, snakka i ca 15-20min før det plutselig right the fuck out of nowhere kommer opp en fyr og begynner å blande seg. Shit happens og han blir drithissig når jeg ikke flytter meg fra "plassen" hans, (dette var ikke typen hennes)

Etter sånn 5 minutter med insults og idiotiske kommentarer fra denne fyren (han ble rødere og rødere i fjeset jeg sverger) så bestemte jeg meg for at det ikke var verdt det lengre, så jeg stakk hjem. Håper fyren blir så full at han tryner med hodet først ned i dassen og drukner!

Nei helvete heller, Ta dere en banan og la meg være i fred!

Nå tar jeg meg en J og legger meg, natta folkens, håper helgen deres var bedre.

:hoho:

Da jeg var på fest i tenåra var jeg noen ganger litt sjenert på fest og satt alene i en krok slik som du beskriver, og ble alltid glad om noen kom å prata med meg, om så bare for praten sin del:) Så ikke se bort fra at hun ikke tenkte det samme^^,

Og han fyren... ja, han kan ta med seg cocktail pølsa si og gå et anna sted:P

• Liker 1
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Du kan begynne å frekventere andre utsesteder. Jeg opplever det du beskriver på de typsike "sjekke-klubbene" i byen, men hvis jeg går på en brun pub og tar et par pils, er det aldri noen som tøffer seg eller sloss.

Så styr unna typiske dans-sexy-og-drikk-sprit-plasser, og hold deg til mindre pubber med litt rocka musikk, så skal du se du opplever andre ting.

Skrevet

Har faktisk aldri opplevd slike folk, og jeg har festa mye i Trondheim Nedre Nordre...

Gjest Freakingawesome
Skrevet

Har faktisk aldri opplevd slike folk, og jeg har festa mye i Trondheim Nedre Nordre...

Du er kanskje ikke 165cm høy og skinny to boot heller? :)

Skrevet

Høye testosteron-sprengte drittsekker leser ikke på slike forum. De leser generelt ikke. Tror du må finne en annen måte å spre budskapet ditt på om du vil sørge for at de får det. Heng opp en lapp på pro-gym feks.

• Liker 9
Skrevet

Vet du hva du skulle gjort TS! :) Sagt høflig ifra at javisst kunne han få plassen sin, og beklage så mye at du tok den og så spurt hun damen om hun ville være med ut og ta litt frisk luft.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Merkelig det der, jeg finner bitre smårollinger som de største bråkmakerne, da de tror at de er i buksene på jenta kun fordi de prater med henne.

• Liker 2
Gjest Lurifix
Skrevet

Ser ut til at noen har "stjelt plassen" til Katten. LOL

• Liker 5
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Kanskje vi burde bytte plass da katten? Jeg kan sitte å være bitter med de andre smårollingene du stadig treffer på og du kan dele en bananasplit med de andre gorillaene? :)

Skrevet

Høres for meg ut som at du tiltrekker deg bråk, så kanskje det har noe med din væremåte å gjøre?

• Liker 2
Gjest Freakingawesome
Skrevet (endret)

Høres for meg ut som at du tiltrekker deg bråk, så kanskje det har noe med din væremåte å gjøre?

Tja, jeg har faktisk tenkt på det flere ganger, Men det er alltid bråk som oppsøker meg og ikke omvendt,

Det at jeg er lav og tynn gjør vel at folk undervurderer meg? trur at det er lett å banke meg om jeg skulle bli for stor i kjeften? Det vanlige scenarioet er at jeg sitter med ei jente jeg har truffet eller bare en venninne, så kommer en eller flere av disse kreatinjunkiene opp til oss og begynner å enten legge an på dama jeg snakker med, eller slenge spydige bemerkninger til meg, spydige bemerkninger av typen (hva gjør du med denne lille fjerten her?)

Ellers er jeg ikke mye passiv av meg når en drittsekk kommer opp og f.eks forlanger at jeg skal flytte meg, jeg har snakketøyet i orden og kan være vanvittig spydig og sårende om jeg vil og dette finner disse store tøffe mannfolka seg ikke i, men de kan gjerne snakke dritt om meg og slenge fornærmelser.

Et "normalt" utsende har jeg heller ikke, da snakker jeg klesstil og stil generelt, har halvlangt mørkebrunt hår å jeg pynter meg aldri i dress og whatever folk har på seg når jeg er på byen

Klesstilen min er en blanding av mine to største lidenskaper, Metal musikk og skating, kanskje det gjør at jeg skiller meg litt ut?

Så slik jeg ser det kan jeg enten bøye meg for disse Alpha idiotene eller ta igjen, jeg velger og ta igjen.

Kanskje feil avgjørelse?

Men om de bare hadde latt meg få lov å holde på med mitt uten å blande seg så hadde ingenting av dette skjedd, så er det egentlig min feil?

Meh, your guess is as good as mine.

Endret av Freakingawesome
Skrevet

Sier meg litt enig i dette intrykket. Man får ikke så store problemer med slossing at man er inn og ut av glattcella og slikt bare fordi man er liten av størrelse. Det må jo ha noe med at du sikkert er litt kverulant, frekk, og er med på å eskalere disse situasjonene selv.

Anonym poster: 5e2107f41921119812c8ed269ef4e26a

• Liker 3
Skrevet

Høye testosteron-sprengte drittsekker leser ikke på slike forum. De leser generelt ikke. Tror du må finne en annen måte å spre budskapet ditt på om du vil sørge for at de får det. Heng opp en lapp på pro-gym feks.

Jepp. Tråden passer nok bedre på Bole-guiden, tenker jeg hehe

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Tror du burde vurdere å dra på noen nye utesteder, finnes mange koselige plasser disse folkene ikke er. Jeg er ikke spesielt sterk og har aldri havnet i bråk. Opplevd at folk hisser seg opp av de minste ting på byen, men er bare å gå vekk. Kommer det en ape og snakker dritt er det han som dummer seg ut foran jenta, ikke deg. Klarer du å holde deg rolig og ikke knuse en flaske i hodet på personen scorer du nok heller plusspoeng hos damen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...