AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 (Er først og fremst innterresert i svar ifra damer som er vant med naturisme) Er en ung mann...(30 årene)...og er av og til på naturist-strender... Av og til er det lite folk...og avstanden til nærmeste person kan være rundt 100 meter... Men av og til kan det komme et par damer i nærheten....(enten ved at de går forbi i området, eller slår seg ned i nærheten (f.eks 20 - 30 meter unna +)).... Når jeg i utgangspunktet ligger langt ifra andre... og det kommer et par damer i nærheten som ser meg naken... er dette alt som skal til for at jeg kan få mer eller mindre ereksjon.... For meg gjør det ingenting om det kun er damer som ser meg slik.... Men det jeg lurer på...vil det være ubehagelig på noen måte, om jeg blir sett slik? (Jeg gjør ikke noe seksuell tilnærming til andre (er ikke min stil), men ligger bare og soler meg helt vanlig / oppfører meg helt vanlig...(ikke tilnærmende etc)). Anonym poster: 3567ed747f926194f2f18c7ac0aec1cd
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Nå tror jeg en hver dame kun kan svare for seg selv, men jeg hadde ikke brydd meg. Nå har jeg ikke vært på naturiststrender eller bad, men er intressert i det. Så hadde jeg gått dit så hadde jeg nesten forventet å se en mann eller to med stå. Jeg ser på det som forskjell på å få stå enn å stå dere å dra den med et grisesmil. Anonym poster: eeb16ef83775c36b1c3601911ad22c17 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Det er helt normalt at pikker veksler i størrelse og stivhet, det er ikke bare seksuell opphisselse som påvirker det. Så lenge du er diskret og ikke går rundt og viser deg fram når den er stor og stiv, så vil ingen på en naturiststrand reagere. De som er vant til å gå på naturiststrender, har sett tusenvis av nakne kropper, og er like interessert eller like lite interessert i hverandres kjønnsorganer som i hverandres neser eller ører. Men strandrunkere er ikke vel ansett. Det tror jeg blir reagert negativt på når du er på tekstilstrender også. Anonym poster: d6ae71eaf2879a71fcd1cfebd6dd0509
Gabriel Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Naturismen er familievennlig. Uansett om det er barn eller ikke til stede så skal man oppføre seg slik at barn kunne ha vært der. Å ligge med en tydelig ereksjon er ikke akseptabelt. Får man det skal man øyeblikkelig snu seg på ryggen eller gjøre annet for å redusere den. Kvinner, kanskje spesielt på naturiststrender, ønsker generelt ikke å bli oppfattet som seksualobjekter. Kvinner er selvfølgelig redd for seksuelle overgrep. En mann som ikke skjuler sin ereksjon viser at han ikke har respekt for vanlige normer. Det er da lett å tenke at det er mulig at han også vil bryte andre regler som å være plagsom eller begå overgrep. Og hvorfor i alle dager skal man vise frem sin ereksjon? For å markedsføre utstyret? For å signalere at man er klar for et skjapt og urforpliktende nummer? Er målet det siste er det mange andre areanaer som er bedre egnet. 1
Gjest_m Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 (endret) * Endret 7. juli 2016 av Gjest_m 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Å ligge med en tydelig ereksjon er ikke akseptabelt. Får man det skal man øyeblikkelig snu seg på ryggen eller gjøre annet for å redusere den. Regner med du mente at man da snur seg på magen, ikke ryggen. Og ja, jeg er enig i det du skriver ellers. Anonym poster: d9a0cc5e9453bd332382c8decbe14ecb 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 Derfor jeg aldri går på naturiststrender. Sikker på at jeg kommer til og få ereksjon før eller siden. Anonym poster: 160bc9d97fff34b4bcba3f0d18c7ce88
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #9 Skrevet 26. august 2012 Det er viktig å være klar over at det er mange forskjellige slags mennesker som på nakenstrender. De er enige om at man kan være nakne sammen. Men i alle andre spørsmål, vil det være forskjellig syn. Personlig holdning til synlige ereksjoner vil variere. En av naturismens hovedideer er at nakenheten i seg selv ikke har noe seksuelt innhold. Fordi det ellers er så mange misforståelser om at det å være naken er en seksuell aktivitet, er det i mange naturistmiljøer utviklet en sterk seksualskrekk. For å forsvare de svært få stedene det i dag anses legitimt å være naken sammen med andre, er det nødvendig å unngå enhver seksuell aktivitet eller seksuell ytring der. Reaksjoner på tegn på seksuell opphisselse må forstås i lys av det. Spørsmål om ereksjon er vanlig på diskusjonsfora om naturisme, men ereksjon er uvanlig på naturiststeder. Det er sannsynligvis fordi stemningen på naturisteder er avslappet og uerotisk. På nakenstranden er det alle slags mennesker, gamle og unge, tykke og tynne, voksne og barn, kvinner og menn i fredelig og hyggelig samvær. Man går ikke på nakenstranden for å vise seg fram eller se etter mulige partnere, til det er tekstilstrendene egnet. På tekstilstranden er kroppsfokuset mye sterkere. Felles nakenhet innebærer at man møter hverandre som hele mennesker hvor man verken har behov for å skjule eller vise fram spesielle deler av kroppen. En stivert i ny og ne vil derfor i liten grad bli lagt merke til. Men hvis du steller med den eller har en atferd som blir oppfattet som å vise seg fram, vil du få tydelige negative reaksjoner på det. Det samme gjelder atferd som oppfattes som kikking eller annen uønsket seksuell oppmerksomhet. I all hovedsak gjelder helt alminnelige regler for vanlig folkeskikk på en nakenstrand. Den eneste forskjellen er at man er nakne sammen uten at det har noe seksuelt innhold. Anonym poster: d6ae71eaf2879a71fcd1cfebd6dd0509
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå