AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Da tenker jeg ikke bare på enkelte fag, men hele året med alle fagene/eksamenene. Klarte dere det fint? Var det overkommelig? Hvordan gikk det med norsken? Jeg synes nemlig norsk er ganske vanskelig å få en god karakter i. På forhånd takk! Anonym poster: eda54e51a73583580e18d1969abb0b60
boyki Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Droppet selv mere og mindre ut av hele Videregående. Og akter å ta opp Norsk eksamen ( skriftelige ) Obligatorisk fremmedspråk, tysk ( muntlig, og skriftelige eksamen ) 4 valgfag jeg mangler, og enten R matte eller P2 matte. Må selv ta 8 eksamener og har selv troen på att dette vil gå relativt greit i valgfagene, som jeg selv mener er rene lesefag, og meget lette. Mens i Mattematikk, tysk, og spesielt norsk skriftelig, som er noe jeg sliter enormt med, så er jeg mere usikker på hvordan det vil gå. Har flere venner, og bekjente som av ulike grunner har underpresterte på videregående. og har tatt opp en del fag, og virkerlig jobbet hardt, og økt snittet fra i overkant av 3 i faglig snitt til kun 5ere og 6ere. og dermed kommet inn på populære og avanserte utdanninger. Hvor vidt du kommer til å klare det avhenger av mange faktorer. Arbeidsinsats,intelligens,evnen din til å forstå skole-stoff, og eksamens-teknikk. LYkke til!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Jeg tok hele VG3 som privatist. Det var ikke noe problem i det hele tatt. Tok vel 10 eksamener til sammen, halvparten på høsten og resten på våren. Norsk var blant de greieste eksamenene for min del, jeg fikk to seksere og en femmer. Anonym poster: 1bb58b103a99f05fcae46f80420bb996
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Jeg tok stort sett hele påbyggingsåret som privatist. Det gikk helt greit, men med litt mer selvdisiplin enn jeg hadde, hadde det nok gått enda bedre. Anonym poster: ab8ffd8231c27a08f5edcecc38146ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå