sunshine-t Skrevet 2. april 2004 #81 Skrevet 2. april 2004 Da er jeg klar til i morgen og kameraet er funnet og klar til å brukes max!! Så pass deg remy viss du kommer!! både meg og crazee er klar.. Men nå mååå jeg legge meg....Natti!!
sunshine-t Skrevet 3. april 2004 #82 Skrevet 3. april 2004 Ok folkens!! Da er det ikke lenge igjen til jeg stikker!! Så snakkes vi i byen!!
Tilde Skrevet 3. april 2004 #83 Skrevet 3. april 2004 Kos dere i kveld da!!! Jeg får heller bli med en annen gang. Vil gjerne se bilde jeg også...
Crazee Skrevet 3. april 2004 #84 Skrevet 3. april 2004 OK, det er tid for det berømmelege referatet, og eg har fått æra av å formulere dei felles opplevingane våre. Så tune in, kjære venner, så eg kan ta inn vibbane her... Hmmmm... Det er varmt, masse lyd, eit slags møbel - eit bord. Det er på Peppes. Lyden er folk som pratar, men det er ikkje oss. Ikkje enno. Vimsevips, sunshine-t og eg var dei første som kom. Pent og pynteleg vart me vist på plass etter å ha ytra det magiske ordet "Kåge". Solstrålen og eg bestemte oss raskt for kva dessert me skulle ha etter pizzaen. Me fekk ikkje lange tida for oss sjølve, før dei to neste openberringane gleid inn framfor oss. Det var Tiny og Modesty som heldigvis ikkje greidde å halda seg vekke. Gledesrusen over møtet og presentasjonane av kvarande var knapt over før Remyline kom som ei diva inn til oss. Eg hadde bestemt meg for å visa meg frå mi beste side denne gongen, med det til følgje at ho ikkje heilt kjente meg att med ein gong. Men men, det er jo slikt som kan skje. Remy var den siste som kom, så me måtte nøya oss med berre kvalitet denne gong, og ikkje kvantitet i tillegg. Drikke vart bestilt for å løysna på tungebanda våre, og det gjorde det. Utruleg kva litt Cola og Solo kan gjera; samtalane gjekk høg og lågt om alt muleg mellom himmel og jord, med unntak av... med unntak av... med enkelte unntak. Pizza vart òg bestilt, og vart servert til forventningsfulle blikk. Etter kvart vart klokka så mykje at Tiny vart nøydd til å forlata oss. Modesty kjempa mot klokka sjølv, og greidde å halda ut ei stund til før ho med tungt hjarta måtte riva seg laus frå oss, ho òg. No burde eg kanskje sagt at me åt resten av pizzaene i ei stille alvorsstund etterpå, men det hadde jo vore litt gale det òg. Me møtest nok igjen neste gong, så me greidde å fortsetja å hygga oss, me fire som var igjen. Me snakka vidare om enkelte unntak mellom himmel og jord, før me fann ut at me kanskje skulle gå litt vidare ut på by'n - og som sagt så gjort. No er det ikkje så mange metrane å gå før det er råd å slå seg til ro ein annan stad, og me fann ut at me kunne gå inn under Ovenpå. Rettnok spøkte det litt for at solskinnsteen kunne bli med inn, men ho greidde no å snurra vakten rundt fingen, så det gjekk greit. Inne var det smileplikt, i følge ein plakat, men det var ei oppfording me ikkje trengte. Sjølv om sola mi kom på at me hadde gløymt å bestilla desserten vår på Peppes. Me får ta det igjen neste gong. Enkelte har kanskje fått med seg at eg skulle hjelpa sunshine med å finna gode motiv, sidan ho hadde funne kameraet. Og gode motiv var det heile tida - fotograferinga var det likevel verre med. Men minnene har me likevel - eit hyggeleg, eksklusivt treff som etter kvart vart runda av, og me tok fatt på vegen heim.
sunshine-t Skrevet 3. april 2004 #85 Skrevet 3. april 2004 Hadde en kjempekveld!! Koste meg masse!! Selv om det ikke ble tatt noe bilder, så betyr ikke det at det ikke var en minneverdig kveld. Vi koste oss masse vi:) Jeg hadde ikke vakten rundt lillefingeren da,Crazee.. Jeg visste jo han kom til å spørre om leg, derfor tok jeg det opp når jeg så på han. Hva er grensa der? 20? Ikke vet jeg. Men jeg var jaffal gammale nok nei smileplikten var det ikke noe å si noe på nei! Tror vi oppfyllte alle kravene der ja. Og med Remy som karaokesangerinne, bakgruns-sangerinne da.. Hehehe!! Det var koselig å treffe dere Modesty og Tiny!! Kjekt dere kunne komme innom selv om det var for en kort tid. Håper du får en fin tur tilbake igjen Tiny!! Så snakkes vi på msn Modesty Håper dere hadde det kjekt!! Som alltid, kjekt å treffe dere andre igjen, Remy, Crazee og Vimsa vår!! Håper på ett treff på seinsommeren igjen. Det er enda lenge til enda, så jeg gidder ikke tenke på det nå
Tilde Skrevet 4. april 2004 #86 Skrevet 4. april 2004 :o Å,nei!! Gikk jeg glipp av Remy sangfugl og Crazees beste side?!! Grrrrr.....
Mette Skrevet 4. april 2004 #87 Skrevet 4. april 2004 Takk for en koselig kveld, kjekt å treffe dere alle sammen. Sunshine den med karaoken tok jeg ikke :o Vi var ikke i nærheten av et karaokeannlegg en gang. Crazee plassen vi var på heter Garman ikke Ovenpå.
Crazee Skrevet 4. april 2004 #88 Skrevet 4. april 2004 Crazee plassen vi var på heter Garman ikke Ovenpå. Det er jo det eg sa: Me gjekk inn UNDER ovenpå!
Mette Skrevet 4. april 2004 #89 Skrevet 4. april 2004 Det er jo det eg sa: Me gjekk inn UNDER ovenpå!
Modesty Skrevet 4. april 2004 #90 Skrevet 4. april 2004 1000 takk for en kjempekoselig kveld! Synd jeg måtte gå så tidlig,jeg får heller være lenger neste gang. Det var kjempekjekt å få treffe dere! Jeg hadde jo gruet meg en del på forhånd,men det var det jo ingen grunn til.Kommer garantert på neste treff jeg!
sunshine-t Skrevet 4. april 2004 #91 Skrevet 4. april 2004 Sunshine den med karaoken tok jeg ikke :o Vi var ikke i nærheten av et karaokeannlegg en gang. Du satt jo å sang så fint atte! Og i bilen ikke minst!!
@lfa Skrevet 4. april 2004 #92 Skrevet 4. april 2004 Jøss, et rogalandstreff uten at det ble tatt et eneste bilde? :o Har dere blitt helt sløve, eller? Ellers så høres det jo ut som det var en fin kveld, da. :-)
Crazee Skrevet 4. april 2004 #94 Skrevet 4. april 2004 Jøss, et rogalandstreff uten at det ble tatt et eneste bilde? :o Det einaste biletet frå treffet er litt uklart, men om du vil sjå...
Mette Skrevet 4. april 2004 #95 Skrevet 4. april 2004 Det einaste biletet frå treffet er litt uklart, men om du vil sjå... WOW det var et tøft bilde
Vimsevips Skrevet 4. april 2004 #99 Skrevet 4. april 2004 Så flott, Modesty Kjempe fint koselig treff, god pizza og koselige folk, som vanlig. Takk for en hyggelig kveld, alle sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå