Rannva Skrevet 29. mars 2004 #61 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg er klar. Modesty kommer, men blir bare en liten stund hun også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 29. mars 2004 #62 Del Skrevet 29. mars 2004 Det er kjempegodt!! Dette blir grææævla jillt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 29. mars 2004 #63 Del Skrevet 29. mars 2004 Dette blir grææævla jillt!!! Det trur eg òg - så det er sikkert best om både Tiny og Modesty tek eit lite forbehold heime om at dei kan ombestemma seg og bli leeenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 29. mars 2004 #64 Del Skrevet 29. mars 2004 Men viss de vil stikke innom bare litt, så syntes jeg det også er helt greit. Det er jo enten å bli hjemme eller å stikke innom litt, så da er jo valget enkelt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 29. mars 2004 #65 Del Skrevet 29. mars 2004 Gleder meg Kommer til å trenge en pause i kjolesyinga, så dette blir bra på mange vis. Sunshine-t: bare si ifra hvor og når på en pm, så sees vi der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 29. mars 2004 #66 Del Skrevet 29. mars 2004 Den er god vimsa mi Må snakke litt med de andre først når og hvor og sånn. Men det er en pm snart på vei;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 29. mars 2004 #67 Del Skrevet 29. mars 2004 Peppes Pizza, Stavanger 3. april, kl. 19:31 * Englepusen * Vimsevips * Crazee * sunshine-t * Tiny * Tilde (med eit lite forbehold) * Modesty _ BATgirl _ Remyline (kanskje) _ Herr og Fru Minderbinder Nå bestiller jeg bord i morgen til oss. Tar med noen ekstra stoler tillfelle det dukker opp noen ekstra. Når det gjelder betaling av pizza, så har vi hatt ett kjempeopplegg tidligere; vi spleiser på pizzen og betaler det vi drikker selv. Vi betaler når vi får drikka, i steden for å få alt på regning. Da er det lettere å holde styr på hva vi har kjøpt. Hørtes dette greit ut eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 30. mars 2004 #68 Del Skrevet 30. mars 2004 Da er bordet bestilt. jeg sender PM til dere som kommer med navnet som bordet er reservert på. BATgirl; kommer du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 1. april 2004 #69 Del Skrevet 1. april 2004 Sånn ser listen ut foreløpig. Er det noen flere som vil henge seg på, så er det bare å si i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 1. april 2004 #70 Del Skrevet 1. april 2004 grunnet jobb og sykdom kan vi desverre ikke stille. og.....jeg savner dere, men .....det har altså kokt her i flere måneder; ulike begivenheter...........alle helt supre....men...dårlig tid er en konsekvens.... men....du verden så fint vi har det........ milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 1. april 2004 #71 Del Skrevet 1. april 2004 Det var kjekt å høre!! Vi skal ta ett stykke pizza for dere, ett vanlig stykke pizza vel og merke Så sees vi sikkert neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 1. april 2004 #72 Del Skrevet 1. april 2004 takk, solskinn-te! som et tegn på takknemlighet, har jeg sendt deg brudebilde....et av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 1. april 2004 #73 Del Skrevet 1. april 2004 takk, solskinn-te! som et tegn på takknemlighet, har jeg sendt deg brudebilde....et av dem. Jeg og vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 1. april 2004 #74 Del Skrevet 1. april 2004 Åh? *skynder meg å kikke i mailen!!* Åh!! Det var nydelig!!! Skulle ønske jeg hadde vært der!! Hadde sikkert grene så det holdt :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 1. april 2004 #75 Del Skrevet 1. april 2004 du har fått også, remyline..... :-) Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 1. april 2004 #76 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg og vil se brudebilde :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 1. april 2004 #77 Del Skrevet 1. april 2004 Du får leggja det ut i albumet, Milo - og tusen takk, de var fine (og er det heilt sikkert enno!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 2. april 2004 #78 Del Skrevet 2. april 2004 Dere var kjempe flott Milo Ang treffet i morgen, dere får nesten bare se om jeg dukker opp, han har vakt og alle er vekk reist, så det er ikke så lett å få barnevakt. Men hvis han er hjemme litt på kvelden stikker jeg innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 2. april 2004 #79 Del Skrevet 2. april 2004 Den er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. april 2004 #80 Del Skrevet 2. april 2004 Dere får ha det kjekt på treffet, da! Jeg har også lyst til å se brudebildet, foressten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå