Rannva Skrevet 29. mars 2004 #61 Skrevet 29. mars 2004 Jeg er klar. Modesty kommer, men blir bare en liten stund hun også.
sunshine-t Skrevet 29. mars 2004 #62 Skrevet 29. mars 2004 Det er kjempegodt!! Dette blir grææævla jillt!!!
Crazee Skrevet 29. mars 2004 #63 Skrevet 29. mars 2004 Dette blir grææævla jillt!!! Det trur eg òg - så det er sikkert best om både Tiny og Modesty tek eit lite forbehold heime om at dei kan ombestemma seg og bli leeenge!
sunshine-t Skrevet 29. mars 2004 #64 Skrevet 29. mars 2004 Men viss de vil stikke innom bare litt, så syntes jeg det også er helt greit. Det er jo enten å bli hjemme eller å stikke innom litt, så da er jo valget enkelt da
Vimsevips Skrevet 29. mars 2004 #65 Skrevet 29. mars 2004 Gleder meg Kommer til å trenge en pause i kjolesyinga, så dette blir bra på mange vis. Sunshine-t: bare si ifra hvor og når på en pm, så sees vi der
sunshine-t Skrevet 29. mars 2004 #66 Skrevet 29. mars 2004 Den er god vimsa mi Må snakke litt med de andre først når og hvor og sånn. Men det er en pm snart på vei;)
sunshine-t Skrevet 29. mars 2004 #67 Skrevet 29. mars 2004 Peppes Pizza, Stavanger 3. april, kl. 19:31 * Englepusen * Vimsevips * Crazee * sunshine-t * Tiny * Tilde (med eit lite forbehold) * Modesty _ BATgirl _ Remyline (kanskje) _ Herr og Fru Minderbinder Nå bestiller jeg bord i morgen til oss. Tar med noen ekstra stoler tillfelle det dukker opp noen ekstra. Når det gjelder betaling av pizza, så har vi hatt ett kjempeopplegg tidligere; vi spleiser på pizzen og betaler det vi drikker selv. Vi betaler når vi får drikka, i steden for å få alt på regning. Da er det lettere å holde styr på hva vi har kjøpt. Hørtes dette greit ut eller?
sunshine-t Skrevet 30. mars 2004 #68 Skrevet 30. mars 2004 Da er bordet bestilt. jeg sender PM til dere som kommer med navnet som bordet er reservert på. BATgirl; kommer du også?
sunshine-t Skrevet 1. april 2004 #69 Skrevet 1. april 2004 Sånn ser listen ut foreløpig. Er det noen flere som vil henge seg på, så er det bare å si i fra!
Milo Minderbinder Skrevet 1. april 2004 #70 Skrevet 1. april 2004 grunnet jobb og sykdom kan vi desverre ikke stille. og.....jeg savner dere, men .....det har altså kokt her i flere måneder; ulike begivenheter...........alle helt supre....men...dårlig tid er en konsekvens.... men....du verden så fint vi har det........ milo
sunshine-t Skrevet 1. april 2004 #71 Skrevet 1. april 2004 Det var kjekt å høre!! Vi skal ta ett stykke pizza for dere, ett vanlig stykke pizza vel og merke Så sees vi sikkert neste gang
Milo Minderbinder Skrevet 1. april 2004 #72 Skrevet 1. april 2004 takk, solskinn-te! som et tegn på takknemlighet, har jeg sendt deg brudebilde....et av dem.
Mette Skrevet 1. april 2004 #73 Skrevet 1. april 2004 takk, solskinn-te! som et tegn på takknemlighet, har jeg sendt deg brudebilde....et av dem. Jeg og vil se
sunshine-t Skrevet 1. april 2004 #74 Skrevet 1. april 2004 Åh? *skynder meg å kikke i mailen!!* Åh!! Det var nydelig!!! Skulle ønske jeg hadde vært der!! Hadde sikkert grene så det holdt :oops:
Milo Minderbinder Skrevet 1. april 2004 #75 Skrevet 1. april 2004 du har fått også, remyline..... :-) Milo
Crazee Skrevet 1. april 2004 #77 Skrevet 1. april 2004 Du får leggja det ut i albumet, Milo - og tusen takk, de var fine (og er det heilt sikkert enno!)
Mette Skrevet 2. april 2004 #78 Skrevet 2. april 2004 Dere var kjempe flott Milo Ang treffet i morgen, dere får nesten bare se om jeg dukker opp, han har vakt og alle er vekk reist, så det er ikke så lett å få barnevakt. Men hvis han er hjemme litt på kvelden stikker jeg innom.
@lfa Skrevet 2. april 2004 #80 Skrevet 2. april 2004 Dere får ha det kjekt på treffet, da! Jeg har også lyst til å se brudebildet, foressten....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå