Vimsevips Skrevet 24. mars 2004 #41 Del Skrevet 24. mars 2004 Så lenge det blir en lørdag er det meste greit for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 25. mars 2004 #42 Del Skrevet 25. mars 2004 Skal me sjå om me blir mange nok 3. april då? Kor ER alle som meldte si interesse i første omgang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 25. mars 2004 #43 Del Skrevet 25. mars 2004 *sjekker vaktlistå* Jeg skal jobbe den dagen, men er ferdig før et evt treff. Men viss jeg kommer så kjører jeg. Er det noen som evt vil sitte på? Kommer sør fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 26. mars 2004 #44 Del Skrevet 26. mars 2004 *sjekker vaktlistå* Jeg skal jobbe den dagen, men er ferdig før et evt treff. Men viss jeg kommer så kjører jeg. Er det noen som evt vil sitte på? Kommer sør fra. Tja - kjører du gjennom Sandnes kan du jo plukka meg opp, om ikkje bilen blir full før det? :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 26. mars 2004 #45 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg lover ikke noe enda, oki? Men viss jeg kommer, så kan du seff sitte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 26. mars 2004 #46 Del Skrevet 26. mars 2004 *Kryssar fingrane* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 28. mars 2004 #47 Del Skrevet 28. mars 2004 Den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 28. mars 2004 #48 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg kommer, får jeg sitte på sunshine-T ? om du kommer da selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 28. mars 2004 #49 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeppjepp! Viss du kommer ned på stasjonen, så svipper jeg deg opp der. _____________________________________ Asså, jeg regner med at jeg kommer, jeg gjør det. Og nå er det jo en del "nye" som kommer og jeg gleder meg kjempemasse til det! Og nå har jo jeg også fått kamera, vel.. til jul. Så da kan jeg også ta bilder, siden Milo bare klarer å slette de.. Men vi ser..Hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. mars 2004 #50 Del Skrevet 28. mars 2004 Kanskje jeg også skal slenge meg på,men bilen din begynner kanskje å bli full, sunshine-t? Uansett,må ta litt formforbehold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 28. mars 2004 #51 Del Skrevet 28. mars 2004 Hiver bare ut barnesete, så går det så godt! Til nå er det crazee og vimsa, så det er plass til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. mars 2004 #52 Del Skrevet 28. mars 2004 Juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 28. mars 2004 #53 Del Skrevet 28. mars 2004 Vil bli med: (* framfor dei som har bekrefta etter at datoen vart kjent) * Englepusen * Vimsevips _ Virgo * Crazee _ BATgirl * Remyline * Marianne _ Herr og Fru Minderbinder * sunshine-t Kanskje - Fru Fomle Litt greit med en liste på hver side. Kommer det flere eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 28. mars 2004 #54 Del Skrevet 28. mars 2004 Litt greit med en liste på hver side. Kommer det flere eller? Lat oss oppdatere lista: Vil bli med: (* framfor dei som har bekrefta etter at ny dato vart kjent) Peppes Pizza, Stavanger 3. april, kl. 19:31 * Englepusen * Vimsevips * Crazee * sunshine-t * Tiny * Tilde (med eit lite forbehold) _ BATgirl _ Remyline (No har me bytta dato - så då kan du vel komma?) _ Marianne ( -"- ) _ Herr og Fru Minderbinder Tør, tør ikkje... _ Donna _ Modesty (Kan ikkje du og Donna gi kvarandre mot til å bli med?) Kanskje - Fru Fomle Og då har eg berre eit par spørsmål: i) Kven var det som tok (tek?) på seg å reservere plass? ii) Nokon som har sett Milo her i det siste? Eller bør han/dei få ein mail slik at dei ikkje går glipp av storhendinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Skrevet 28. mars 2004 #55 Del Skrevet 28. mars 2004 Føle at d blir litt teit siden eg egentligt ikkje kjenne nogen her ennå! :oops: MEN,d kan ver eg komme....... Ska tenka litt på d! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 28. mars 2004 #56 Del Skrevet 28. mars 2004 Eg ska ikkje spisa, bare stikka håve inn for å sei hei. Og eg ska tvinga Modesty te å tørra. (eg vett kor du bur, Modesty) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 28. mars 2004 #57 Del Skrevet 28. mars 2004 Og då har eg berre eit par spørsmål: i) Kven var det som tok (tek?) på seg å reservere plass? ii) Nokon som har sett Milo her i det siste? Eller bør han/dei få ein mail slik at dei ikkje går glipp av storhendinga? Jeg har ikke gjort noe denne gangen. Jeg har bestemt meg for å komme. Ser på vaktlisten at jeg har jobbehelg til helgen, men skal klare å komme meg inn til treffet. Viss ingen har reservert plass, så kan jeg sikkert gjøre det jeg. Jeg er jo omtrent på fornavn med de som jobber der etter sist treff.. Hehe!! Hadde jo 17 tlf med de.. Men si i fra viss jeg skal gjøre det da. Jeg har ikke sett Milo på en stund, men de får de jo sikkert med deg, tror dere ikke det? *Håper* Crazee, Vimsevips og Tilde; Da sitter dere på med meg innover. Sender der en pm om når og hvor jeg plukker dere opp Modesty; Ikke tenk på at du ikke "kjenner" noen enda. Dette er jo en glimrendes anledning til dette Skal sende deg en PM eller to jeg, så du jaffal har snakket med noen før lørdag;hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 29. mars 2004 #58 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg er vekkreist den 3. :-( Kos dere da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 29. mars 2004 #59 Del Skrevet 29. mars 2004 Så kjipt da!! Du får ta det igjen neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 29. mars 2004 #60 Del Skrevet 29. mars 2004 Da er det snart helg og alle er klare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå