Crazee Skrevet 28. februar 2004 #21 Del Skrevet 28. februar 2004 Crazee, sett * foran meg også. Denne gangen har jeg hverken besøk eller noen intensjoner om å hoppe rundt på krykker.. Hehe - goodie :-) Vil bli med: (* framfor dei som har bekrefta etter at datoen vart kjent) * Englepusen * Vimsevips _ Virgo * Crazee _ BATgirl * Remyline * Marianne _ Herr og Fru Minderbinder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. februar 2004 #22 Del Skrevet 29. februar 2004 Jammen... jammen... :o :trøste: Flytt treffet, da. Kan vel ta et rogalandsk Vest-Agder treff oppi fjellheimen i stedet, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 29. februar 2004 #23 Del Skrevet 29. februar 2004 Flytt treffet, da. Kan vel ta et rogalandsk Vest-Agder treff oppi fjellheimen i stedet, vel? Tja - om eg skulle vinna i Lotto før treffet (i motsett ende av premieskalaen enn det eg har gjort til no) så kunne eg jo spandert ein tur på gjengen opp i fjellheimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. februar 2004 #24 Del Skrevet 29. februar 2004 *Hvisker gullrekka i øret til Crazee* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 1. mars 2004 #25 Del Skrevet 1. mars 2004 Stiller en mann jeg!! :-) Eller, jeg vet ikke om jeg skal noe den helgen, så jeg må sjekke det først, men jeg stiller 99.99% sikkert. Så kan jeg ikke ta å sjekke det når jeg kommer hjem, Crazee? Men jeg håper jeg ikke skal noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 1. mars 2004 #26 Del Skrevet 1. mars 2004 Stiller en mann jeg!! Hmmm - hadde håpa du skulle stilla ei dame, eg - men det er kanskje min tur no, meinar du? :-) Men, oppdatert liste: Vil bli med: (* framfor dei som har bekrefta etter at datoen vart kjent) * Englepusen * Vimsevips _ Virgo * Crazee _ BATgirl * Remyline * Marianne _ Herr og Fru Minderbinder * sunshine-t Kanskje - Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 4. mars 2004 #27 Del Skrevet 4. mars 2004 Hallo rogalandinger ingen flere som vil bli med på treff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 8. mars 2004 #28 Del Skrevet 8. mars 2004 Mulighet for å bytte dato? Reiser vekk den helgen jeg. Håpe håpe da jeg har lyst til å være med på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. mars 2004 #29 Del Skrevet 8. mars 2004 Mulighet for å bytte dato? Reiser vekk den helgen jeg. Håpe håpe da jeg har lyst til å være med på treffet. Henger meg med på den. Hva med å vente til etter påske? Da er det større sjanse for at jeg kan være med også. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 8. mars 2004 #30 Del Skrevet 8. mars 2004 Går greitt for meg òg. Kan jo evt. ha første datoen som eit øvelsestreff for dei som ikkje er sikre på om dei tør bli med på eit KG-treff...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 8. mars 2004 #31 Del Skrevet 8. mars 2004 Og jeg må nok og trekke meg fra den opprinnelige datoen. Er invitert i 30 årsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Skrevet 8. mars 2004 #32 Del Skrevet 8. mars 2004 Eg og har lyst,men eg tror ikkje eg tør denne gongen.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 9. mars 2004 #33 Del Skrevet 9. mars 2004 Eg og har lyst,men eg tror ikkje eg tør denne gongen.......... Bare hopp i det, Modesty. Jeg var akkuratt lik da vi hadde treff før jul. Vi var flere som ikke hadde vært på treff før, så jeg avtalte å møte en av den noen dager før. Da hadde vi iallefall et kjendt fjes på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 10. mars 2004 #34 Del Skrevet 10. mars 2004 Kan jo evt. ha første datoen som eit øvelsestreff for dei som ikkje er sikre på om dei tør bli med på eit KG-treff...? Tiny! Om du følger forslaget til Crazee, vil det kanskje ikke bli fullt så skummelt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Skrevet 11. mars 2004 #35 Del Skrevet 11. mars 2004 Tiny! Om du følger forslaget til Crazee, vil det kanskje ikke bli fullt så skummelt ? D va eg så ikkje turte å ver me! Ikkje Tiny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 11. mars 2004 #36 Del Skrevet 11. mars 2004 D va eg så ikkje turte å ver me! Ikkje Tiny. Tiny bur i Trondheim, og sko bare oppmuntra Modesty litt. (Du e jo ei tøffe jenta, Mod.) Men viss dåkke har treff mellom 1. og 7. april kan eg ver med. Ska hjem på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 14. mars 2004 #37 Del Skrevet 14. mars 2004 OK folkens, korleis ligg det an her? Skal me flytta datoen litt? Til kva tid - 3. april, etter påske, eller kva? Og - kven fleire er interessert i å komma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 22. mars 2004 #38 Del Skrevet 22. mars 2004 Fiskar fram igjen denne, eg. For det er vel stadig stemning for eit treff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 22. mars 2004 #39 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg kommer innom en kjapp hilse-tur dersom det er mellom 1. og 7. april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #40 Del Skrevet 23. mars 2004 Det er det samme for meg, så lenge det er en lørdag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå