AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Hva bruker barns deres? Hva liker dere selv best? Brukte matboks selv, men hatet det. Alle de "kule" hadde jo matpapir. Hvorfor det egentlig? Anonym poster: 125fd2176f884de8f548341e100ef82d
skruf Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Både 9-åringen og 15-åringen bruker matboks. Har ikke hørt noe her at de "kule" bruker matpapir.... 1
Leeloo Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Pakker skivene i plastfolie og legger i matboks sammen med f.eks youghurt og en boks frukt/grønt. Skivene holder seg freshe og kan spises på vei hjem om de ikke er spist før. Her har snuppa fått matboks med kjøleelement, i tilfelle de skal på tur el. Anbefaler matboksen de har på Iherb, funker fint for oss og var relativt rimelig i forhold til mange andre jeg har sett. http://www.iherb.com/Fit-Fresh-Lunch-on-the-Go-Set-7-Piece-Set/12055
Rødvinspiken Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Her er det begge deler. Brødskivene innpakket i matpapir og så lagt i matboks.
Gjest Sophie Magdalene Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Jeg sykler til jobb hver dag og for å spare tid så tar jeg frokosten med meg. Smører knekkebrød som jeg pakker inn i matpapir - da slipper jeg å dra på matboks som må vaskes etter bruk - i tillegg til at den tar plass i vesken når jeg sykler. Så for min del foretrekker jeg matpapir. Brukte også matpapir på skolematen til barna i deres skoledager.
Dricka Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Jeg bruker alltid matpapir selv da jeg lager min egen matpakke. alltid gjort det. Og det har ikke noe med hva de kule bruker og ikke bruker. Grunnen til at jeg bruker matpapir er at jeg er ukul og glemmer å vaske matboksen og lar den ligge igjen i veska etter den er spist. men med matpapir kan jeg bare kaste papiret og spare plass.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 Hva bruker barns deres? Hva liker dere selv best? Brukte matboks selv, men hatet det. Alle de "kule" hadde jo matpapir. Hvorfor det egentlig? Anonym poster: 125fd2176f884de8f548341e100ef82d Vårt bruker matboks da barnehagen oppmuntrer til å være miljøvennlig. Men barna får bruke matpapir når de er ute på tur da matboks er tyngre for dem å bære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå