Portvinpiken Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Noen som har erfaring med Østmarkseteren? Maten og service?
Spiremor Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Jeg mener det var her min søster feiret sitt bryllup. Var der en ettermiddag, og vi fikk servert veldig god mat. Mener å huske at det ikke var lov til å ta med kaker selv, så alt av mat og drikke måtte bestilles der. Og jeg tror de brukte CD-spiller for musikk, men det gikk greit.
Portvinpiken Skrevet 19. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2012 Musikk skal vi ikke ha, og at de står for kakene er helt greit. Så lenge maten og servicen er god er vi fornøyde. Skal dit å ta en titt etter sommeren. Menyer og på mail virker de hyggelige nok, og fra bildene ser det jo veldig fint ut!
Gjest Adriane Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Har vært der på julebord en gang. Veldig flotte lokaler, svært god service og så vidt jeg husker var maten veldig god Fine omgivelser er det også. Det ligger et godt stykke "oppi skauen", men det er vel kanskje noe av sjarmen med stedet
Montefalco Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Østmarkseteren går for å være et bra sted. God mat og veldig fine omgivelser. Og det at folk skal ha så sykt mye kaker har jeg aldri forstått. Etter middag er en mett. Det holder da met et kakestykke fra bryllupskaka før en fortsetter festen.
Portvinpiken Skrevet 20. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2012 Østmarkseteren går for å være et bra sted. God mat og veldig fine omgivelser. Og det at folk skal ha så sykt mye kaker har jeg aldri forstått. Etter middag er en mett. Det holder da met et kakestykke fra bryllupskaka før en fortsetter festen. Ja jeg hører det går for å være et bra sted, og det er jo ikke uten grunn at det har vært et populært sted for blant annet bryllup. Men som mye annet kan ting endre seg, så derfor var jeg ute etter personlige erfaringer. Det er ofte verdifullt i motsetning til å lese reklamer. Angående kaker så er det helt frivillig å spise. Jeg synes det er en hyggelig tradisjon med mange gode kaker i slike tilstelninger jeg :-)
Portvinpiken Skrevet 20. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2012 Når jeg er inne på det, så lurer jeg på om noen også har erfaring med private selskaper på Grand Hotel i Oslo? Aldri spist middag der, kun vært hotellgjest.
Petalouda Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Jeg har vært i bryllup på Østmarkssetra. Det var alldeles fantastisk Maten var fantastisk god, lokaler og omgivelser er alldeles praktfulle - hadde vi skullet gifte oss her i byen hadde det helt klart vært stedet for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå