Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, her sitter jeg da.. Vet ikke helt hva jeg skal tro! Sitter med to tester, en tatt i går ettermiddag og en i dag tidlig. Syns streken er svak, men jeg ser jo en lyserosa strek... Er strek virkelig en strek eller er dette for svakt? Legger ved et bilde...

Tør liksom ikke håpe så mye, da jeg virkelig, virkelig vil dette skal være positivt..

(Den til venstre er fra i går, testet på ettermiddagen. Den til høyre er fra i dag, tatt på morgenen. Bildet er tatt 5 min etter testen ble tatt)

post-62982-0-27661400-1345274611_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trur at du skal tru at du er gravid jeg! En strek er en strek, og de var jo tll og med ganske tydlige. Gratulerer!

• Liker 1
Skrevet

Åh, tusen takk! Hjelper med noen øyne "utenfra"... Jeg stirrer på disse pinnene og aner egentlig ikke hva som er bra nok og ikke bra nok (Pakningsvedlegget sa ikke mer enn at det kunne være forskjellig styrke på streken).. Pluss at jeg sitter og vrir og vender på denne pinnen, da... Blir jo tullete av mindre.

Tør jeg juble da kanskje? :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, den der eg veeeeldig positiv :-)

Gratulerer (eller?)

Anonym poster: 53640b76f0035467b2954e495c389b6c

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ikke LITTsvak engang. Gratulerer.

• Liker 1
Skrevet

Haha, så bra. Jo takk! Dette var det jeg ville. :) Nå skal jeg gå og vekke samboeren og juble litt!

• Liker 1
Skrevet

tror aldri jeg har fått en så positiv strek selv faktisk! den der er heelt klar :) Graulerer så mye, du skal bli mammaaaa :hoppendeglad::smilyblomst::babysmokk:

• Liker 1
Skrevet

Som andre sier; det der er veldig positiv strek. Gratulerer! :)

• Liker 1
Skrevet

Fikk en sånn på mandag, og KNALL rød igår :D positiv!!

• Liker 1
Skrevet

Takk alle sammen! :) Og gratulerer til deg også, stine889! :) Så spennende. :D

• Liker 1
Skrevet

Har hatt svakere test og her sitter jeg med ei meget aktiv frøken i magen nå. :)

• Liker 1
Skrevet

Takk alle sammen! :) Og gratulerer til deg også, stine889! :) Så spennende. :D

Takk for det! :D Og gratulerer så masse til deg også. Spennende dette!

Skrevet

Takk! Jeg går og krysser fingre nå, har hatt en blødning (litt friskt blod) samt brun utflod (Sorry, for mye informasjon kanskje) i dag og i går, men det er ikke like mye som mens pleier være..

Dessuten skulle jeg i teorien vært ferdig med mens i går, så.. Kommer nok ikke gi meg med testinga helt enda. :P Prøver å slappe av og tenke at det går bra, men litt nervøs likevel. Vil ikke miste!

Skrevet

Veldig vanlig å blø bittelitt, prøv å ikke la det bekymre deg for mye.

Skrevet

Ja har hørt at det er vanlig :) så lenge det ikke er masse og du har smerter (selv om det også kan gå bra). Jeg testet hver dag forrige uke, men har slått meg litt mer til ro nå og sluttet med det :) vanskelig å ikke bekymre seg.

Skrevet

Takk begge to. :) Roer meg ned mer og mer, vanskelig å ikke bekymre seg som du sier.

• Liker 1
Skrevet

Strek er strek ble jeg fortalt når jeg og mannen begynte å prøve. Og det stemte, og har gjort det på både oss og venner av oss :)

Gratulere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...