Gå til innhold

Bilde av kjolen på nettet. Kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet egentlig ikke om det navnet som jeg har på kjolen er det riktige. Det er en kjole fra Stevies Gowns og navnet som de i butikken brukte var "Kongen". Vet ikke helt om det er det riktige... I hvert fall så har jeg kikket på hjemmesidene til Stevies Gowns opp og ned uten å finne kjolen, så nå er mitt siste håp at noen veldig dyktige på disse sidene har en lys idé om hvordan jeg skal finne bildene... Har sett at så mange har fått hjelp til dette tidligere, og kanskje blir også jeg en av de heldige utvalgte :ler:

Håper noen kan hjelpe en kommende brud i nød... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som rett navn, kan du ikke ringe brudesalongen og spørre hva den heter? :D

Skrevet

Det virket faktisk som om hun ikke visste noe annet navn på kjolen. Skrev ordet "kongen" på et papir også... Synes heller ikke det høres ut som et riktig navn. Kan jo kanskje ringe å spørre for sikkerhets skyld. Finner jo ikke noe til nå så... :cry:

Skrevet

Det ligger 5 bilder her på KG fra 2002... Men kan du beskrive kjolen? Så kan jeg prøve å hjelpe deg?Er det 2004 modell eller eldre?

Skrevet

Jeg fant nettopp et bilde av en kjole fra Stevies Gowns som minner litte grann, i hvert fall i stoffet. Kan jo kanskje prøve å lage en link til den og forklare ut fra den kjolen? Men da må noen lære meg hvordan jeg lager en slik link... :roll: Er ganske fornøyd nå, for stoffet i den kjolen jeg fant minner i hvert fall om den jeg leter etter.

Skrevet

Tror faktisk at den kjolen jeg har funnet er veldig lik kjolen jeg leter etter. Glemte å se at det var visning av kjolen bakfra også, og da så jeg at den nærmer seg virkelig det jeg er på jakt etter. Kan noen hjelpe meg med å lage en link?? Kanskje den riktige kjolen også dukker opp etter hvert da... :-)

Skrevet

Å, det var den du hadde sett på det ja..... hva med confeti.co.uk eller thknot.com? Du må registrere deg, men der finner du masse kjoler.

Skrevet

Vet ikke om jeg har formulert meg litt uklart, men den kjolen jeg har funnet er på en annen side enn Stevies Gowns (der har jeg lett og lett...). Det jeg nå trenger hjelp til er å lage en link fra der jeg har funnet kjolen og til dette diskusjonsforumet, slik at jeg kan forklare hvordan den "riktige" kjolen ser ut i forhold til denne...

Noen som kan hjelpe med det... Jeg vet ikke hvordan man lager disse linkene :roll:

Skrevet

Høyreklikk når du er på den siden bildet er, klikk egenskaper, kopier url'en du finner der og lim den inn i innlegget ditt. Det du mener...?

Skrevet

Tusen takk!

Endelig kunne noen forstå de klumsete forklaringene mine...

Skal prøve meg på en link nå... Spennende

Skrevet

Javel, da prøver jeg meg med en link...

http://www.bryllupsweb.no/images/s7334fl.jpg

Håper den virker...

Ble litt paff da det stod thaisilke på denne kjolen, men er ganske sikker på at det stoffet er det samme (eller nesten) som på den kjolen jeg leter etter. Ellers er det ikke stropper på den. Snøring bak, men annerledes enn dette bildet (som forhåpentligvis har kommet fram...). Framme er det noe hvitt mønster oppe og nede på toppen (vanskelig å forklare), og nede på skjørtet er det kun hovedstoffet, ikke delt...

Vet ikke om dette var forståelig...

Må ihvertfall få si takk for all hjelp til nå!

Skrevet

Gratulerer! Flott kjole! Skulle gjerne ha hjulpet, men har kun sett den kjolen slik som på bildet... :)

Skrevet

Det er sikkert de i butikken som kaller den det for at den skal bli vanskeligere for deg å spore opp. Vanlig det. Har de den i en annen farge kan den være vanskelig å kjenne igjen, de ser jo så annerledes ut live enn i katalogene...

Skrevet

Hmm... Ja det kan godt være... Men jeg er jo ganske fornøyd nå, da jeg i hvert fall har funnet et "søskenbarn" av kjolen min...

Skrevet

Er det noen som ut fra bildene og den gode beskrivelsen min har sett kjolen jeg leter etter? Er veldig takknemlig dersom noen klarer å finne den... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...