Gå til innhold

Bogstadveien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan forklare meg hvordan eg kommer med fra jernbane torget til bogstaveien? Skal dit i morgen og er ikke kjent i Oslo, hvilke trikk skal jeg ta? Hvor skal jeg gå av? Stor takk til de som svarer!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hvor Nasjonaltheateret ligger? Du går opp hele Karl Johan til du kommer til "t-baneundergangen"(eller hva jeg skal kalle det), gå ned der, ta t-banen(westbound, ikke eastbound) til Majorstuen. Så har du Bogstadveien ganske like ved.

Anonym poster: a387b0379294659ee5be47a4980b678b

Skrevet

Vet du hvor Nasjonaltheateret ligger? Du går opp hele Karl Johan til du kommer til "t-baneundergangen"(eller hva jeg skal kalle det), gå ned der, ta t-banen(westbound, ikke eastbound) til Majorstuen. Så har du Bogstadveien ganske like ved.

Anonym poster: a387b0379294659ee5be47a4980b678b

Er vel ikke noe poeng i å gå opp til Nationaltheateret når det går t-bane fra Jernbanetorget?

Men, gjør som bruker over - legg inn hvor du skal i reiseplanleggeren:)

• Liker 1
Skrevet

Trikk 19 (det står 19 Majorstua på den) til Uranienborgveien eller Rosenborg (ca 10 meter som skiller disse holdeplassene), så har du Bogstadveien oppover helt til Majorstua, og Bogstaveien/Hegdehaugsveien nedover (der de dyreste butikkene er). Den trikken går rett utenfor Trafikanten, i retningen bort fra Oslo City.

Det er for øvrig stengt vei nedover Bogstadveien/Hegdehaugsveien for biler pga de legger nye skinner til trikken, så det er litt kronglete å gå der, men det er overganger osv. flere steder nedover (og fortauene består i stor grad) :happy:

• Liker 1
Skrevet

Og har du en smarttelefon så har du kart og gps der...

Skrevet

Om du har litt god tid kan du jo egentlig bare gå:) Få med deg butikkene Grensen og/eller Karl Johan og gå i retning slottet. Når du har passert slottsparken (på høyre side av den) er du bare noen få meter unna Hegdehaugsveien der butikkene starter igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...