Gå til innhold

svare på meldinger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nok en tråd om dette. er jo 100 slike tråder, men likevel er spørsmålet ubesvart...

Så over til spm:

Jeg chatter litt med en fyr, vi har møtt hverandre en gang. Nå tar det en dag ofte før han svarer. hva betyr det? om han ikke er interessert, hvorfor svare? Nå har eg svart hans meld med en meld som ikke trenger svar.

Når kan jeg skrive til han uten at han har skrevet til meg? noen dager?

er det sant at menn trenger litt avstand noen ganger? for å bearbeide ting? (som teorien at menn er som gummistrikker)

Anonym poster: d339e110dabd5211febf7499fa90812e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare spørre om han er interessert eller ikke?

Gjest Katten.
Skrevet

Kan du ikke bare spørre om han er interessert eller ikke?

*bremse opp alt* wooooaw, damen - ro ned litt! *løpe i andre retningen*

De har møttes én gang.

Jeg blir superlett distrahert og kan fort glemme helt å svare på meldinger på face/mobilen, før jeg kommer på det noen timer/dager senere.

• Liker 2
Skrevet

Grunnen til at han bruker tid på å svare kan være så forskjellig. Kanskje han har lest på en eller annen tåpelig side at han bør vente for å ikke virke for ivrig? Eller kanskje han har følt at det har slått ut negativt tidligere og derfor prøver å være litt mer avslappet fordi han liker deg så godt og er redd for å gjøre noe feil? :)

En ting kan jeg garantere deg og det er at han vil ikke like deg noe bedre om du ikke tar kontakt eller venter med å ta kontakt. Vi menn liker å bli likt, akkurat som dere liker å bli likt. Å la det gå tid før man svarer fordi man genuint er opptatt er en ting, men å bevisst og kalkulerende gå inn for å vente med å svare? Get the fuck out of here.

:)

• Liker 3
Skrevet

Grunnen til at han bruker tid på å svare kan være så forskjellig. Kanskje han har lest på en eller annen tåpelig side at han bør vente for å ikke virke for ivrig? Eller kanskje han har følt at det har slått ut negativt tidligere og derfor prøver å være litt mer avslappet fordi han liker deg så godt og er redd for å gjøre noe feil? :)

En ting kan jeg garantere deg og det er at han vil ikke like deg noe bedre om du ikke tar kontakt eller venter med å ta kontakt. Vi menn liker å bli likt, akkurat som dere liker å bli likt. Å la det gå tid før man svarer fordi man genuint er opptatt er en ting, men å bevisst og kalkulerende gå inn for å vente med å svare? Get the fuck out of here.

:)

Janus: To tomler til deg.. Helt enig!

Skrevet

*bremse opp alt* wooooaw, damen - ro ned litt! *løpe i andre retningen*

De har møttes én gang.

Jeg blir superlett distrahert og kan fort glemme helt å svare på meldinger på face/mobilen, før jeg kommer på det noen timer/dager senere.

Haha leste visst litt for fort her :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...