Lille Rosin Skrevet 17. februar 2004 #1 Del Skrevet 17. februar 2004 Scrapbooking er blitt temmelig populært i vennekretsen min. Har selv vurdert å begynne med det. Men vi diskuterer stadig om dette egentlig er noe nytt, jeg mener det slettes ikke er noe nytt. Jeg har et album fra ungdomstiden som jeg har limt inn bilder, kinobiletter, bussbilletter, invitasjoner til div fester, russekort osv i tillegg til bilder. Det er da en form for scrapbooking det, er det ikke? Har noen av dere foresten vært på homeparty der det selges Scrapbooking supplies? Hvordan er prisene der i forhold til butikkene? Finnes det noen norske sider på nettet tro om scrapbooking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. februar 2004 #2 Del Skrevet 17. februar 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=63579 Denne tråden inneholder linker til andre tråder om tema, og tonnevis av linker til side om scrappbooking Have fun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 17. februar 2004 Tusen takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nette Skrevet 18. februar 2004 #4 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg er enig i at dette egentlig ikke er noe nytt... Men nå får man jo kjøpt en god del utstyr som ikke fantes her til lands før, og så har jeg sett en del spennende teknikker for å fremheve bildene. Selv har jeg kjøpt noen klistermerker, bokstaver o.l. til pynt. Men jeg liker å begrense det noe, da jeg føler at for mye ferdige greier gjør albumet litt mindre personlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå