Anglofil Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Jeg sjekker mine instillinger hos facebook jevnlig, da jeg ikke helt liker hvordan de kan finne på å endre på hva de tillater og ikke både titt og ofte. I dag fant jeg ut at de har endret slik at mine profil- og forsidealbum, med alle bilder som ligger der, plutselig er offentlige for alle som finner meg på facebook. Slik har det ikke vært tidligere (sjekket for under 1 uke siden). Uansett, jeg vil gjerne ha et profilbilde, men det betyr ikke at jeg ønsker at andre skal se albumene mine. Ikke synes jeg heller noe om at de publiserer det jeg har ment om ulike artikler, f.eks på nettavise osv, på min offentlige wall (helt greit at venner ser dette). Noen som vet hvordan jeg kan fjerne disse tingene? Har søkt og søkt rundt uten at jeg klarer å finne svar. Mvh Yvonne
ajohan Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Hei. Du må gå på 'Personverninnstillinger' og filtrere der. Ang profilbilder tror jeg man må gå inn på hvert enkelt bilde og gå på 'Alternativer' på menyen nederst på bildet. Kort og grei forklaring, håper den er til hjelp.
Anglofil Skrevet 18. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2012 Dette har jeg selvsagt allerede prøvd, hvilket ikke fungerer. Det går fint an å fjerne slik at vanlige fotoalbum ikke vises, men dette gjelder ikke profil- og forsidealbum. Under "Alternativer" kommer ikke dette alternativet opp på forsidebildene, f.eks, som på bilder i vanlige album. Mvh Yvonne
ajohan Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Ikke? Sikker på at du har trykket deg inn på alle de forskjellige og filtrert? Hvilken nettleser bruker du? Jeg kan ikke bruke IE (Internet Explorer) til FB, da fungerer ingenting som det skal. Men vet ikke om noen andre løsninger enn det jeg skrev i stad, desverre. Håper det ordner seg
Anglofil Skrevet 18. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2012 Bruker kun chrome. Jepp, selvsagt har jeg sjekket opp og ned i mente, ellers hadde jeg ikke spurt. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå