Gå til innhold

Hvilken farge kåpe/lang jakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter høst/vinterkåpe, i vanntett stoff (ala sånne de har på Vero Moda hver høst). Fargene i butikkene er gjerne sort, marine, grå, og nå burgunder.

Hvilken farge bør en velge? Jeg går mye i sort, men også i endel mørkeblått, lilla, knallrosa og grønt. Jeg synes burgunder er fint, men passer det til feks en brun genser?

Jeg vil dessuten at jakken skal brukes mer enn én sesong, og da er det kanskje lurt å velge en mer tidløs farge? (Ettersom burgunder er så altfor trendy nå, mener jeg).

Da faller isåfall valget på grå, for sort eller blå eliminerer vel muligheten for å bruke sorte klær under blå kåpe, eller omvendt.

Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en trenchcoat i burgunder, faktisk :) Riktignok ikke en i vanntett stoff, men.. Jeg liker fargen kjempegodt. Jeg bruker den bl.a. til sorte bukser (skjørt) og hvit skjorte, og har andre farger på skjerf og andre accessories. Jeg har andre jakker i sort jeg kan bruke dersom jeg skal ha på meg noe annet som ikke passer burgunder-fargen.

De hadde grå av samme typen også, men jeg syns de så litt ut som morgenkåper :fnise: Men det tror jeg er mer på grunn av stoffet og formen i kombinasjon med fargen. Ikke fargen i seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...