addict Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Jeg og han jeg holder på med har bestilt oss sydentur og reiser på mandag. Vi har ikke holdt på i mer enn drøye 1,5 mnd, men har det helt fantastisk sammen. Han sender meg meldinger hele tiden, svarer med en gang jeg sender, snakker og viser bilder av meg til kompisene, sier han savner meg og at han bare vil ligge inntil meg osv. Han sier at jeg er pen og nydelig og fin. Så kommer problemet som bygger seg opp i det dumme hodet mitt.. Jeg har nettopp gått ned ca 12 kilo. Jeg lå 3 kg over normal BMI før jeg reiste til syden med familien min, hvor jeg er nå. Her har jeg garantert lagt på meg 3-4 kilo. Jeg kan nærmest SE det. Når jeg kommer hjem i morgen så er det 2 netter før jeg reiser igjen, men han jeg holder på med, og.. Jeg gruer meg sånn til å gå i bikini foran han at jeg holder på å avlyse turen. Jeg er sååå stresset og føler meg tjukk, fæl, ekkel, stor.. Jeg er nok litt i overkant opptatt av dette da jeg gikk rett fra diettilværelse til sydentur.. Og jeg er så sinnsykt usikker på meg selv. Hva om han ikke synes jeg er så fin likevel.. Vi har ikke hatt sex enda (av div grunner så ville han vente), men vi har sovet sammen ca 5 netter i bare undertøy og jeg har ikke vært redd for å kle av meg foran han. Før nå. Føler jeg har ESET ut :-(:-( Har plutselig blitt usikker på han og.. Kanskje det er pga at vi har vært borte fra hverandre i 2 uker og jeg ikke kjenner han så godt. Turen var veldig spontan, og jeg har gledet meg SÅÅÅ mye fram til den siste uka nå :-(
Gjest avocadoen Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Det går nok bra! Om han liker deg godt, vil han sikkert ikke legge merke til det.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Huff, det går bra .. altså, du har nettopp vært i syden og da legger man som oftest på seg! Dessuten, når man er med en wonderful person tenker man ikke overslikt. Du må tenke som meg "At jeg føler meg kjip i bikini skal faen ikke ødlegge denne sommeren/sydenturen/badeturen!" og det er faktisk sant. Du vil angre om du ikke drar og ikke la en kropp ødlegge noe som kan være begynnelsen på noe virkelig stort her! Det går så bra så. Anonym poster: b5627bf8e494b5d4e69539adfe57ce16 2
strawberry Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Synes det virker litt merkelig at han allerede har bestilt tur for dere, og dere ikke har holdt på så lenge, ikke har hatt sex, og ikke har sett hverandre på 2 uker..
addict Skrevet 18. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2012 Hehe ja er veldig aktiv på trening og kosthold og etter-bildet er før syden. Hadde relativt høy selvtillitt da, men nå er den på bånn. Sukk. Var så stolt over hva jeg hadde klart, men nå føler jeg at jeg er tilbake til utgangspunktet.. HAN har ikke bestilt noe, VI bestilte sammen og det er vel 3 uker siden nå etter en fantastisk langhelg hos meg. Har snakket litt med han ang bekymringene mine. Han sier jeg er fin uansett.. Men.. Huff blir kanskje bedre når han kommer til meg i morgen.. Vonde tanker i hodet mitt, synes det er vanskelig alt dette med vekt og slanking osv.. Akkurat nå..
Gjest Fairydust Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 (endret) Ser du lik ut i virkeligheten som på det bildet til høyre (der du har på deg lilla overdel og rosa truse)? Endret 18. august 2012 av Fairydust
Anglofil Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Jenter som gjemmer og skjemmes over kroppen sin er turnoff som faen. beste du kan gjøre er å totalt ignorere tankene dine å vise deg frem som om du er stolt. om han er som meg så kan han lett ignorere ekstra flesk og størrelse. men igjen så er jeg ikke en spinkel tass Anonym poster: 6aa0343609574961eaf5055421597eab 2
Steinar40 Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 om han er som meg så kan han lett ignorere ekstra flesk og størrelse. men igjen så er jeg ikke en spinkel tass Anonym poster: 6aa0343609574961eaf5055421597eab Samme type kropp passer best i sammen, ja.
addict Skrevet 18. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2012 Ser du lik ut i virkeligheten som på det bildet til høyre (der du har på deg lilla overdel og rosa truse)? Sikkert tjukkere nå.. Men det er tatt noen uker før jeg reiste ja.. Gikk ned litt til etter det, men har vel est ut etter det.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #11 Skrevet 18. august 2012 Hva om han ikke synes jeg er så fin likevel.. Ja, hva da.. ... ..... ....... ...........? Er det sånn at, Hvis du bare bekymrer deg nok så kommer han til å synes du er fin? Synes han ikke du er fin likevel så er det fordi du ikke bekymret deg nok? Ja og Julenissen blabla Ikke vær så opptatt av deg, det klarer han fint selv. Konsentrer deg istedet om det du liker ved han. *sparke bak* Anonym poster: 0c12a76436753d2665be37628f455e64
DysterPytten Skrevet 18. august 2012 #12 Skrevet 18. august 2012 Samme type kropp passer best i sammen, ja. Bullshit. Jeg er lubben, kjæresten min er spikertynn. Vi har det fantastisk sammen! Addict, ikke bekymre deg, det kommer til å bli fantastisk 1
Gjest Fairydust Skrevet 18. august 2012 #13 Skrevet 18. august 2012 Sikkert tjukkere nå.. Men det er tatt noen uker før jeg reiste ja.. Gikk ned litt til etter det, men har vel est ut etter det. OK. For det jeg ville si er at du ser helt fantastisk ut på det bildet! Og du kan godt være noen kilo tykkere, og fortsatt se fantastisk ut. Jeg tror at du er nydelig, og jeg tror at denne mannen også (vil) syns det. Jeg tror at du er veldig usikker på deg selv fordi du har opplevd å være såpass ufornøyd med kroppen din, og kanskje har du fått kommentarer, blikk eller reaksjoner som har gjort deg usikker på kroppen din? Jeg syns at du skal prøve ditt beste for å bli komfortabel med ditt syn på din kropp. Du er ikke en kropp, du er deg, og du har en kropp. Så din kropp representerer ikke alle deler av deg. Du må huske på at selv om at kroppen din kanskje ikke utgjør 100% perfeksjon, kan du være perfekt i deg selv, fordi du har mange andre ting som gjør deg perfekt - og unik! Hvis denne mannen ønsket å dra på sydenferie med deg, og fortsatt vil det, kan du stole på at han ikke vil la seg skuffe over deg på noen måte. Han vil ikke bli skuffet over deg når du tar på deg bikini. Tro meg, du trenger ikke å bekymre deg over dette. Det du kanskje bør tenke over, er at du lar din egen dårlige selvtillit og selvbilde ødelegge en så flott ting som kjærlighet og forhold. Dra på sydenferie du 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå