Gå til innhold

Vil noen hjelpe meg å finne kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke det er så gøy å surfe etter noe som kan være en fin brudekjole. Jeg ser så annerledes ut enn alle modellene, og det blir så mye klikking. Også er jeg ikke så opptatt av det, selv om jeg gjerne vil ha en nyyydelig kjole.

Men det er jo kanskje noen som kan hjelpe meg (hvis de synes det er gøy, da...) :sjarmor:

Jeg er ganske lav, bruker str 40/42, byste 70 E. Har kort hår.

Noen som gidder å legge ut link til kjoler de tror vil passe en som meg?

NB. Ikke til kjoler som kun er fine, de har jeg jo sett mange av. det som er vanskelig er om de er fine på MEG.

Jeg skal jo få sydd, men hadde jo vært kjekt med litt hjelp til utgangspunktet for prøving.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:: rekke opp hånda ::

Jeg kan :D

Selv om jeg ikke er bride2be ennå...

Hva slags stil liker du ? Og hår / hudfarge ?

Skal prøve å kikke litt ; - )

Jeg ELSKER brudedill og kjolejakt, hehe

Skrevet

Casablanca har mange fine modeller... De er god rundt midjen og har plass til litt byste... Skal hjelpe deg jeg. :-)

Skrevet
:sjarmor: Tuuusen takk for den linken! Har selv lett etter Nixa! :kul:
Skrevet

Jeg var i et bryllup der bruden hadde noe samme kropp som deg (høres det ut som). Hun hadde en kjole som minnet om nr 11, men den var stroppeløs. Det passet veldig fint til henne.

Skrevet

Prinsessekjoler med prinsesseliv (sånn som går litt ned i spiss foran og bak) er fint om man er litt liten og har stor byste så man ønsker å forlenge overkroppen litt for å veie opp for bysten. De fleste designerene har vel sånne. Dessuten kan du sikkert ha en litt spiss nedoverutringning istedet for en tversover, for det er penere om man er flatere over brystet. Visstnok......

Skrevet

Kjole 12

Kjole 13

Kjole 14

Kjole 15

Kjole 16

Kjole 17

Kjole 18

Kjole 19

Kjole 20

Kjole 21

Kjole 22

Kjole 23

Kjole 24

Kjole 25

Kjole 26

Kjole 27

Kjole 28

Kjole 29

Kjole 30

Kjole 31

Kjole 32

Kjole 33

Kjole 34

Kjole 35

Kjole 36

Kjole 37

Her er et knippe til...

Jeg har intet faglig kompetanse på dette, men jeg er ganske interessert i brudemote og festtøy og tilbehør.

Har ikke tatt utgangspunkt i kjoler som passer til kort hår. Det må du / fagfolk nesten se an selv. Men en del av disse bør i allefall kunne passe til en litt større byste.

Håper du finner noe du liker :D

Skrevet

Noen flere...

Kjole 37

Kjole 38

Kjole 39

Kjole 40

Kjole 41

Kjole 42

Kjole 43

Kjole 44

Kjole 45

Kjole 46

Kjole 47

Kjole 48

Kjole 49

Kjole 50

Kjole 51

Kjole 52

Kjole 53

Kjole 54

Kjole 55

Det er ikke sikkert alle ser ut som om de passer en stor byste, men siden du vil få sydd kjole, så kan det sikkert være mulig å sy den i riktig str i forhold til bysten, og litt mer "romslige" enn det kanskje ser ut her.

Oki, dette var gøy :hoppe: :D

Natta :Gjesp:

P.S : håper ikke du ble gørrlei brudekjoler nå da :lol:

Skrevet

Vil bare tipse deg om en designer jeg Poirot. :D Jim Hjelm har fantstiske brudekjoler, fant min drømmekjole der, men har desverre ikke råd. De er svinedyre (30 000 for den jeg hadde sett meg ut) Så hvis du har tenkt å legge litt i penger i kjolen er Jim Hjelm sin side verdt et besøk.

Skrevet

men kom jo på at du skal få den sydd, så da blir det sikkert uansett billigere :wink: :D

Skrevet
Prinsessekjoler med prinsesseliv (sånn som går litt ned i spiss foran og bak) er fint om man er litt liten og har stor byste så man ønsker å forlenge overkroppen litt for å veie opp for bysten. De fleste designerene har vel sånne. Dessuten kan du sikkert ha en litt spiss nedoverutringning istedet for en tversover' date=' for det er penere om man er flatere over brystet. Visstnok......[/quote']

Har du et bilde som eksempel?

Tusen takk alle mann, dere er supre! Har ikke tittet enda, men nå skal jeg kose meg i tiden fremover!!

*glad*

Skrevet

Diva: 9, 10 og 44 var kjempefine. Noe sånt kunne jeg tenke meg, ja.

(Og sånn kropp...)

Skrevet

Jeg tror nummer 9 kommer til å passe deg kjempegodt! Har sett bruder med samme kroppstype som deg, og de blir nydelige i slike kjoler. Anbefaler stroppløs, eller med spaghettistropper. Syns det gjør seg godt når bruden har stor byste.

Skrevet

Syntes nr. 44 var finest av de du plukket ut jeg.... Er ikke så pent med "rett-over-kjole" på de med stor byste syntes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...