Gå til innhold

Forslag til navn til hannkatt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få et nytt medlem til familien neste uke og funderer på navn til den lille krabaten. Han er en nydelig lysgrå/spraglete kattunge som beskrives som sosial, leken og nysgjerrig.

Hva er deres forslag? :)

Skrevet

Vår heter Felix. Men man har jo Muskat, Tarzan, Leo og masse andre navn. Vi Googla og så på en liste som kom opp da. Liker egentlig navn ala Bob, Kjell, Bjarne osv :)

Skrevet

Odin, balder, pondus, obi. Noen av kattene jeg har vært borti :)

Gjest gjest17
Skrevet

Har hatt to hannkatter tidligere, de het Åge og Fredrik :-)

Skrevet

Paul

Bastian

Frank

Geir

Noland

Cedric

Doktor

Anonym poster: 068273a646fd54cffe66cd2d0645063b

Skrevet

Må si jeg falt litt for Fjonatan! :) Passer jo til hun jeg har fra før som heter Frida :) Var flere fine her, skal ha de i bakhodet da jeg får tilbragt litt tid med lille tassen.

• Liker 1
Skrevet

Fjonatan var jo fiiiint synes jeg :happy:

• Liker 1
Skrevet

Navnet til katten burde komme av seg selv når du har blitt litt kjent med den og ser dens personlighet og væremåte.Synes jeg da :)

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg har en huskatt som er (ifølge veterinæren) "Tabby m/ hvit"

Han går under navnet Teodor. Synes det passer katten min. Kaller han av og til "Bolla" siden pelsen han har i ansiktet "blåser seg opp" så han får et veldig rundt ansikt. + At han er et lite matvrak.

Tips; Kan være smart å gi navn etter at du har blitt kjent med personligheten til katten :) Da får den et litt mer personlig navn på en måte.

Skrevet

Tips; Kan være smart å gi navn etter at du har blitt kjent med personligheten til katten :) Da får den et litt mer personlig navn på en måte.

Enig! Jeg hadde navnet klart da jeg hentet min hannkatt, men det navnet passet liksom aldri. Det riktige navnet falt meg bare inn en dag, og fra første gang jeg brukte det lydde han det navnet. Det var rett og slett ingen tvil om at det var riktig navn for ham, selv om det er et litt spesielt navn på en pysepus :fnise:

Frøkna var uten navn i en ukes tid før hun fikk sitt. Der var det ingen navn som sto ut på samme måte, samtidig er det helt klart nå at ingenting annet hadde passet bedre til personligheten hennes!

Gjest Snuppeluppsen
Skrevet

Jeg har en katt som heter Steinar. Alle elsker det navnet på han <3

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Skal få et nytt medlem til familien neste uke og funderer på navn til den lille krabaten. Han er en nydelig lysgrå/spraglete kattunge som beskrives som sosial, leken og nysgjerrig.

Hva er deres forslag? :)

Bob Buttons

Gjest Surrehodet
Skrevet

Viggo

og

Judas

Det het de 2 siste hankattene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...