Gå til innhold

Var det ironi eller et hint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med en fyr over nettet ganske lenge nå.

Sist uke så spilte vi et spill på nettet, og det han sier er "Vinner du denne runden, kommer jeg å besøker deg neste mandag :)"

Jeg vant da ikke.. Nå har vi ikke snakket på en stund, og den gangen vi snakka sist svarte han ganske kort.. så det jeg lurer på er om jeg egentlig skal spørre om han vile komme alikevell? Var det han sa bare ironi? Eller et hint? :s

Anonym poster: c3a641d8ac8d084dddaaec0b4620ab0b

Anonym poster: 79bcce5e8ac5d4ced50a4a30b9cd9410

Videoannonse
Annonse
Gjest Arvid78
Skrevet

Ikke godt og si

Men viss du vil ha besøk kan du ikke bare ringe ham og spørre om han har tid neste Mandag for du skulle så gjerne fått møtt han, liker han deg så vil han nok smelte å si ja men om ikke så finner han på en dum unskyldning og da vet du

Skrevet

Det er bare å sette se på trappa og holde utkikk.

Anonym poster: 2ba325993a5313d36537587a138cea6f

Skrevet

Jeg ville tolket det som et hint, ja. Du får ta kontakt du da.

Skrevet

Virkelig, om det faktisk var et hindt, så tror jeg at jeg hadde droppet fyren realtivt kjapt. Et spill skal liksom avgjøre om dere treffes eller ikke...? Jaja..

Anonym poster: b4f171f1fd8ca36563ff0b39e4e70e22

• Liker 1
Skrevet

Så søtt.

Selvsagt var det ikke ironi. Dette var hans indirekte måte å lage en unnskyldning for å få komme på besøk. Ved å være indirekte og spøkende så slipper han å gjøre seg helt sårbar i tilfelle du ville være avvisende til forslaget. Sannsynligvis håpte han at du ville si at han kunne få komme på besøk uansett.

Har du lyst han skal komme på besøk? Fortell rett ut at du har lyst han skal komme en tur eller spør han: "Kommer du på mandag?"

Eventuelt, "Jeg gleder meg til du kommer på mandag."

Det tror jeg er min favoritt.

:)

• Liker 2
Skrevet

Virkelig, om det faktisk var et hindt, så tror jeg at jeg hadde droppet fyren realtivt kjapt. Et spill skal liksom avgjøre om dere treffes eller ikke...? Jaja..

Anonym poster: b4f171f1fd8ca36563ff0b39e4e70e22

Har du hørt om flørting og humor?

Prøv Google.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...