AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Jeg kjøper gode lakker, og bruker underlakk/neglelakk og overlakk. Bruker OPI og den derre....husker ikke merket, men det er et kvinnenavn - av god kvalitet. Uansett så synes jeg ikke resultatet er særlig pent og "perfekt". Jeg vil ha glatt og skinnende, og jevnt - men jeg synes det er umulig å få det slik. Om jeg legger helt tynne lag vil ikke børsten skli skikkelig over, og om man bruker for mye blir det åpenbart for tykt. Dette gjelder spesielt på tærne. Noen råd? I tillegg sklir det jo litt utover pga ustø hånd, og jeg pleier bruke neglelakkfjerner på qtips for å få vekk søl - men synes likevel det blir ujevnt spesielt ved neglebåndene. Anonym poster: ca61f380216f1cc6c4609262bee7774e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Her kan du lære hvordan du påfører lakken - og her kan du lære hvordan du får vekk søl. Blir det fortsatt ikke pent, må du nok bare øve mer, dessverre. Anonym poster: 7b6edbf81633aff617a83a835765e710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå