Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg går 2. året på UiO og har akkurat fått brev/innkallelse fra Sivilforsvaret. Det står at jeg må sende dokumentasjon fra studiestedet om studielengde, hvilket studie jeg går og om jeg er heltids- eller deltidsstudent.

Hvor får jeg tak i slik dokumentasjon fra? Er det noe jeg har/burde ha fra før? (vet ikke om jeg har noe som bekrefter alle punktene..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør studieleder om slikt?

Skrevet

Skal maile universitetet, men siden det er helg nå svarer de vel ikke før på mandag. Derfor tenkte jeg at det var greit å spørre her, for å se om noen faktisk har sendt inn slik dokumentasjon til Sivilforsvaret før.

Skrevet

Jeg har skrevet slike erklæringer for studenter. Gjør som du har tenkt, kontakt en relevant person på universitetet (f.eks. studieleder som foreslått over), så ordner det seg nok raskt.

<br /><br /> Anonym poster: ab6dd9c29221a4984ae66f35c205a974 <br /><br /> Anonym poster: ab6dd9c29221a4984ae66f35c205a974

Skrevet

Huff, er de i gang med slike innkallinger igjen nå. Hvor gammel er du? Har du hørt om flere som har blitt innkalt?

Anonym poster: 5d5f0fc6228f0a3c11d9afadc1cbf9b2

Skrevet

Jeg har skrevet slike erklæringer for studenter. Gjør som du har tenkt, kontakt en relevant person på universitetet (f.eks. studieleder som foreslått over), så ordner det seg nok raskt.

<br /><br /> Anonym poster: ab6dd9c29221a4984ae66f35c205a974 <br /><br /> Anonym poster: ab6dd9c29221a4984ae66f35c205a974

Tusen takk for svar! Fant ikke en spesifikk person, men sendte mail til knutepunktet så da burde vel de kunne sende det til riktig sted.

Huff, er de i gang med slike innkallinger igjen nå. Hvor gammel er du? Har du hørt om flere som har blitt innkalt?

Tydeligvis! Jeg er 21 år. Har ikke hørt om noen andre, men har ikke spurt heller da :)

Skrevet

Tydeligvis! Jeg er 21 år. Har ikke hørt om noen andre, men har ikke spurt heller da :)

Håper jeg har blitt for gammel jeg, da. Hørte at de har begynt å rekruttere yngre. I gamle dager var det de som var så frekke å passere 30 uten å ha fått barn som var mest populære å kalle inn... nå prøver de kanskje å få tak i dem før de begynner å yngle isteden.

Skrevet

Er det så ille da?

Forresten fikk jeg fritak på ubestemt tid uten dokumentasjon. Mulig det er anderledes fordi jeg allerede er "inne".

Skrevet

Er det så ille da?

Forresten fikk jeg fritak på ubestemt tid uten dokumentasjon. Mulig det er anderledes fordi jeg allerede er "inne".

Ja, flere uker "leirskole" i voksen alder uten lønn (om du ikke har en snill arbeidsgiver) frister absolutt ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...