AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Nå ser det ut som de fleste begynner å få Timeline, enten de vil eller ikke. En ting jeg lurer på, er det ikke lenger mulig å se på wallen til folk hvor de har kommentert? Finner det igjen hos meg selv under activity log, men den er det visst bare jeg som ser? Jeg syntes det var fint å kunne se hva folk har kommentert hos andre, og hvis man ikke ønsket det kunne man jo lett fjerne det fra sin egen vegg. Finnes det ingen annen måte nå å se hva folk skriver, enn å følge kommentarfeltet til høyre i news feeden? Der skjer det jo alt for mye til at man kan følge med. Anonym poster: 29ed665305ce8ed28a23ae2860cb45ad
Mynona Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Nå ser det ut som de fleste begynner å få Timeline, enten de vil eller ikke. En ting jeg lurer på, er det ikke lenger mulig å se på wallen til folk hvor de har kommentert? Finner det igjen hos meg selv under activity log, men den er det visst bare jeg som ser? Jeg syntes det var fint å kunne se hva folk har kommentert hos andre, og hvis man ikke ønsket det kunne man jo lett fjerne det fra sin egen vegg. Finnes det ingen annen måte nå å se hva folk skriver, enn å følge kommentarfeltet til høyre i news feeden? Der skjer det jo alt for mye til at man kan følge med. Anonym poster: 29ed665305ce8ed28a23ae2860cb45ad Det har irritert meg og. Har ikke funnet noen løsning etter jeg ble tvunget på timeline for et par mnd siden..
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Det har irritert meg og. Har ikke funnet noen løsning etter jeg ble tvunget på timeline for et par mnd siden.. Ja, irriterende. Min egen Timeline begynner jeg å venne meg til, men liker den ikke hos andre. Eneste fordelen er at det er lettere å finne igjen gamle ting, der måtte man scrolle i evigheter før. Men for å finne ut om andre har skrevet noe i det siste må man visst være venner også med de som har fått kommentarene på veggen sin. Anonym poster: 29ed665305ce8ed28a23ae2860cb45ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå