Gå til innhold

Hvor handler dere MD Formulations?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe inn noen produkter fra MD Formulations, hvor er dette billigst og lettest å gjøre?

Noen som har noen anbefalinger på produkter også? Jeg har litt uren og fet hud i T-sonene og litt tørrere i kinnene - mere kombinasjonshud. Men det er urenhetene i T-sonene som plager meg.

Anonym poster: a4aaaaeecee46e3f33bb160fceb01d10

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg kjøper på beautybay.com

Skrevet

Jeg kjøper på midwestskincare. Ikke alt som kommer under tollgrensa der, men mye.

Skrevet

Midwestskincare eller feelunique(som også betaler tilbake tollutgifter) :)

Anonym poster: 21edb8d74610cd165c8f50d7312710f4

Skrevet

Ebay eller FeelUnique

Gjest Swarovski
Skrevet

Feelunique, siden de tilbakebetaler toll/moms.

Skrevet

Jeg handler også på feelunique.com.

Skrevet

Jeg handler på prettyskin4less.com. De har av og til 20% på hele butikken, passer på å handle da om det er noe jeg trenger. De setter også ned verdien på pakken.

Skrevet

Jeg kjøper på FeelUnique. Det er en seriøs nettbutikk som jeg stoler på, og som har gode priser.

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg handler på prettyskin4less.com. De har av og til 20% på hele butikken, passer på å handle da om det er noe jeg trenger. De setter også ned verdien på pakken.

Jeg handlet endel der for noen år siden. Og ja, de setter ned verdien, enten det er nødvendig eller ei. Noe som førte til at endel av pakkene mine ble åpnet av tollvesenet for sjekk. Men vet ikke om tollvesenet er like 'nysgjerrige' fremdeles.

Men det har ført til at hvis jeg skal handle noe som er over 200kr, så kjøper jeg hos feelunique. Bedre å betale noen få kroner mer, enn å risikere over 200kr i toll/moms. :)

Skrevet (endret)

Jeg handlet endel der for noen år siden. Og ja, de setter ned verdien, enten det er nødvendig eller ei. Noe som førte til at endel av pakkene mine ble åpnet av tollvesenet for sjekk. Men vet ikke om tollvesenet er like 'nysgjerrige' fremdeles.

Men det har ført til at hvis jeg skal handle noe som er over 200kr, så kjøper jeg hos feelunique. Bedre å betale noen få kroner mer, enn å risikere over 200kr i toll/moms. :)

Selv har jeg aldri opplevd at tollvesenet åpner pakkene derfra, men jeg har jo ikke bestilt mer enn fire-fem ganger. Og det har vært spredd over minst tre år. Jeg tenker som så at hvis pakken blir stoppet og jeg må betale, så har jeg spart det inn på de andre pakkene. For ikke å snakke om besparelsen på å kjøpe produktene på nettet. ;)

Jeg var litt skeptisk til nettbutikken i starten, men siden jeg bare har hatt gode erfaringer med den hittil velger jeg å fortsette å handle MD der. Feelunique brukes flittig nok til andre ting! :)

(Og nå er det 25% rabatt på hele butikken, kode SCHOOL20.)

Endret av Øydis
Skrevet

Jeg vil bare si at det er ikke alltid det du tror finnes i krukkene du kjøper på nett. Jeg jobber i en relevant bransje( for norsk lovgivning) .

Dessuten er det en del forhåndsregler man skal ta med en del produkter( ikke bare md).

Hele vit-a-plus serien f. Eks inneholder a- vitamin, som selv i små mengder KAN gi fosterskader , når du er gravid.

Samtidig som det finnes et hav av fruktsyrer( f. Eks) sånn at noe er på overflaten og andre ting går dypere.

Bare at dere passer på at nettet er fullt av kopier og riktig bruk av riktig produkt.

<br /><br /> Anonym poster: c3ff07b605b937e112b4b228c2883df3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...