AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Jeg bor i en leilighet sentralt i Bergen og for litt siden satt det en skikkelig kjekkas på en trapp rett nedenfor her. Singel som jeg er tittet jeg litt på han. I en film hadde vi selvsagt kommet i prat på en veldig romantisk måte og levd lykkelig i alle våre dager. Men hva er det mulig å få til i det virkelige liv? De tøffeste av oss hadde kanskje turt å prate med han? Anonym poster: c10d9030cd50aec47207448b9fbbbf41 3
Gabler Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Om du kjenner noen som har en hund, kan du låne den og gå tur ved der han bruker å være. Har den erfaringen av at det er mye lettere å komme i kontakt med andre mennesker når du går med en hund:p 2
Gjest finurlig Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Still ham et spørsmål á la "Hvor ligger søppelposene?", "Har du nummeret til vaktmesteren?" Etc, er så mye enklere å komme i prat på den måten
PrimoFanten Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Still ham et spørsmål á la "Hvor ligger søppelposene?", "Har du nummeret til vaktmesteren?" Etc, er så mye enklere å komme i prat på den måten Hehe det der funker ikke ....intensjonen må nok komme særdeles mer klart frem enn som så. Akkurat som jeg skal gå rundt å *lukte* at det kan ligge slike motiver bak om random kvinnfolk stopper meg og spør hva klokka er? ..da blir det "..mhmm ja skal vi se,akkurat nå 05:15" ..
Gjest BM2 Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Hei! Bor du her i området? Skal vi stikke ned på Tre-kroneren og ta en hot-dog?
Neket Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Jasså, kjerringa låst deg ute? Ånei, du har ingen kjerring nei? Tur på kino da, før du fryser av deg bjellene/være med inn og se på duftlyssamlingen min??
filantropen Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 kvifor er det ingen som foreslår å være ærlig? sei det du føler. sei at du syns han er en kjekk fyr og at du er nyskjerrig på han og spør om han har lyst å bli litt bedre kjent
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 kvifor er det ingen som foreslår å være ærlig? sei det du føler. sei at du syns han er en kjekk fyr og at du er nyskjerrig på han og spør om han har lyst å bli litt bedre kjent Fordi de fleste av oss er noe reserverte. Om en fremmed mann/dame kom bort og plumpet ut med slikt ville vi ikke ant hva vi skulle svare, situasjonen ville bli klein og sjansen for at fyren tenkte "komme meg bort fra denne sprøe dama fort som f*" er relativt høy. Og hva vet vi? Han kan være på vei hjem til sin mannlige samboer? Tar en hvil før han går for å kjøpe babymat til tvillingene sine? I realiteten: hva med et "her så det behagelig ut å sitte", eller om du er mer direkte: "jammen bratt denne trappen/bakken/varmt i dag, noe i mot at jeg deler trappetrinnet med deg?" og så innlede en kjapp samtale der du i alle fall finner ut om han bor i området og/eller er singel. Anonym poster: 7ab4abd1b7ff3656a1b87f7ca89d5f55
filantropen Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 du blir overraska over kor effektivt eit genuint kompliment egentlig er eg bruker kun det og det er slik eg får meg dates. ville ikkje gjort noko anna
filantropen Skrevet 18. august 2012 #10 Skrevet 18. august 2012 forresten du generaliserer mykje med å sei dei fleste av oss og vi istedenfor jeg. Generalisering og tankelesning som du driver med bidrar kun til at en går glipp av muligheter KUN fordi du ikkje er sterk nok som person og være ærlig mot eit anna menneske. er du creepy så reagerer personen negativt. har du eit smil, avslappa holdning og ser snill ut så reagerer personen i 9 av 10 ganger bra
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #11 Skrevet 18. august 2012 forresten du generaliserer mykje med å sei dei fleste av oss og vi istedenfor jeg. Generalisering og tankelesning som du driver med bidrar kun til at en går glipp av muligheter KUN fordi du ikkje er sterk nok som person og være ærlig mot eit anna menneske. er du creepy så reagerer personen negativt. har du eit smil, avslappa holdning og ser snill ut så reagerer personen i 9 av 10 ganger bra Og nå generaliserer vi ikke, gjør vi vel? Om du hadde komt bort til meg med en enkel, avslappa, ærlig holdning og sagt jeg så hyggelig ut og du vile bli kjent med meg, så hadde jeg trodd at du var en enkel sjel. JEG hadde svart hyggelig (omtrent som jeg gjør til min nabo som aldri vasker seg) fordi jeg tenkte med meg selv at du nok ikke hadde det så greit her i livet. Men det fungerer jo ikke som råd - det er mine tanker. Generaliseringen baserer seg på livserfaring. Ja, folk er hyggelige face-to-face. Hva de sier til venner på telefonen? Not so nice. Anonym poster: 7ab4abd1b7ff3656a1b87f7ca89d5f55
Paw Skrevet 18. august 2012 #12 Skrevet 18. august 2012 (endret) Dobbelpost Endret 18. august 2012 av Paw
filantropen Skrevet 18. august 2012 #13 Skrevet 18. august 2012 ingen generalisering når det er min erfaring vi er selvfølgelig forskjellige. Gutter som driver med pickup greier finner på masse rare greier berre for å snakke med ei dame. for meg funker det å være ærlig heilt perfekt, og eg elsker reaksjonen til kvinner. får eg eit nei så er det også bra fordi da slipper eg å bruke tid på en person eg ikkje er kompatibel med. er eg ærlig og viser interesse så veit personen kva eg vil og at eg er interessert . da er det enkelt finnes dei som ikkje liker det og det har ingenting å sei.
filantropen Skrevet 18. august 2012 #14 Skrevet 18. august 2012 at du ikkje engang klarer å sei til den du bur på en fin måte at personen er skitten, så kan du trenge å bli litt meir frampå. Mange er ikkje bevisst på det, og når dei får tilbakemelding på en god måte med gode intensjoner så tar dei det bra. andre
filantropen Skrevet 18. august 2012 #15 Skrevet 18. august 2012 (endret) dobbel Endret 18. august 2012 av filantropen
Paw Skrevet 18. august 2012 #16 Skrevet 18. august 2012 Hva med et smil og "Sliten?" Så er det bare å småprate/responere på det han svarer. Starter man enkelt og lar det gå av seg selv så går det som regel av seg selv. Gjør man noe skikkelig ut av det gjør kanskje at man blir ekstra stressa for hva man skal si etter alt eller hvordan man høres ut, så blir det kanskje bare krøll :gjeiper: 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. august 2012 #17 Skrevet 18. august 2012 Si hei og spør om veien til et eller annet og så fortsetter du. Det er jo det vanligste
PrimoFanten Skrevet 20. august 2012 #18 Skrevet 20. august 2012 Si hei og spør om veien til et eller annet og så fortsetter du. Det er jo det vanligste Like kreativt og orginalt som å spørre om når bussen kommer. Må vise at du er litt mer orginal og kreativ, frigjort osv osv enn som så. Du oppfordrer til å være som alle andre...ikke bra bra. Handler om å bli huska si noe ikke er forventa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå