Gjest Gjest Skrevet 17. august 2012 #1 Del Skrevet 17. august 2012 Er mest bekymret over alle disse veksene en skal drikke dagen før for å få tømt tarmen. Har medisin allergi og har hatt en del alvorlige reaksjoner tidligere, så dette virker utrolig skummelt å skal gjøre alene dagen før. Enkelte leger har skremt meg såpass med denne allergien at jeg har rett og slett angst for dette. Vet ikke helt om jeg klarer det engang. Hvordan er ellers denne undersøkelsen ? Hørtes ikke noe behagelig ut akkurat. Noen som har vært igjennom noe slikt som kan fortelle meg litt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 17. august 2012 #2 Del Skrevet 17. august 2012 Tømming for meg gikk helt perfekt. Tar relativt lang tid før det skjer noe etter første dosering, men så starter moroa. Så var det den veska jeg måtte drikke. Det smaker ikke akkurat godt for å si det sånn. (konsentrat + vann) For meg gikk det helt fint å få ned vesken, men rett etter kom ut av maskinen igjen ble jeg noe helt sinnsykt kvalm av all den vesken. (Så jeg naturligvis spydde) Etter å ha spydd ble alt mye bedre med engang igjen. Men testen i seg selv var null stress. Kanskje ikke det svaret du håpet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 18. august 2012 #3 Del Skrevet 18. august 2012 Tømming for meg gikk helt perfekt. Tar relativt lang tid før det skjer noe etter første dosering, men så starter moroa. Så var det den veska jeg måtte drikke. Det smaker ikke akkurat godt for å si det sånn. (konsentrat + vann) For meg gikk det helt fint å få ned vesken, men rett etter kom ut av maskinen igjen ble jeg noe helt sinnsykt kvalm av all den vesken. (Så jeg naturligvis spydde) Etter å ha spydd ble alt mye bedre med engang igjen. Men testen i seg selv var null stress. Kanskje ikke det svaret du håpet på Greit å få høre hvordan andre har opplevd det uansett god eller dårlig erfaring. Vurderer å ta opp med legen pga medisin-allergien. Vil nødig ha mer reaksjoner en nødvendig. Finnes det en annen måte å tømme tarmen på en å drikke en haug med medisiner for dette ? Om det er kontrast som sprøytes i blodåre, har jeg hatt den tidligere da jeg var 5-6 år. En ble jeg veldig uvel av og en kokende het i hele kroppen. (mulig det var det samme, bare ulik reaksjon) Men den var for såvidt grei. Bilder er jo ikke noe å bekymre seg over vil jeg tro. Er de veskene en må drikke gjennom en hel dag jeg har noe hetta for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 18. august 2012 #4 Del Skrevet 18. august 2012 Finnes det en annen måte å tømme tarmen på en å drikke en haug med medisiner for dette ? Ja, spør etter noe annet. Jeg fikk da heller 2 vanlige kopper med vann med sitronsmak(sitronsmaken var da midlet) 1 kopp først så 1 kopp noen timer senere. Det funka mye bedre. Kontrasten i blodårene merka jeg ikke noe til. Før du skal inn skal du også drikke litt vann med kontrast, men det er ikke så stor mengde og du har 1 time på deg. mulig det er 2L eller nei. (vanlig vann mugge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå