Gå til innhold

Fast hente/leveringstid av helgebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhharrghh! Kjenner jeg blir lei av at mannen min skal være så tøffel ovenfor x'en sin når det kommer til henting av sønnen.

Det er det samme hver gang; han sms'er på ons eller tors og spør når de skal møtes (de kjører halve veien hver). Hun svarer ALDRI før fredag utpå dagen - og tidspunktene for henting er forskjellige fra gang til gang. Det går ikke an å planlegge en dritt!!!

Noen ganger må han reise direkte fra jobb - andre ganger blir fredagskvelden spolert fordi hun ikke vil møtes før 20-21. Det er en time å kjøre hver vei.

Strengt tatt burde vel gutten være stor nok til å ta bussen sjøl (han er 14) - og han gjorde det før - men etter at han skippet det en gang uten å si ifra, ble de enige om å kjøre ham.

Jeg har tatt dette opp med ham flere ganger, men han vil helst være så "medgjørlig" som mulig for ikke å skape noen form for konflikt...

Jeg synes ikke dt er å være "medgjørlig" når han lar seg skalte og valte med, kun etter hennes tidsplan og pipe - akkurat der synes jeg han er skikkelig tøffel.

Måtte bare få det uuuuut.,...

Anonym poster: f50d8b26ee6d130c25d32cf6bc7b7abc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hva du mener! Her er det omvendt, jeg maser på far om når vi skal møtes for at han skal få se barnet sitt, men han svarer aldri før dagen det skal skje, og heller ikke om han da avlyser. Det er ufattelig irriterende!! Vår situasjon tilsier at vi ikke kan ha noe faste tider på det, men mannen din burde absolutt fått en fastere avtale på det, det er jo mye lettere for alle parter vil jeg tro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...