Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe kjøtterstatning i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lett i så alt for mange butikker, men finner det ingen steder.

Ønsker både soyapølser, burgere, farsedeig osv. Og gjerne Vegetarian Taco Mix fra Santa Maria, den er så god!

Hvilken butikk pleier du å kjøpe slikt i? Håper veldig på at det selges noe sted i sentrum, eller Grorud/Stovner-området. :)<br /><br /> Anonym poster: a3fbd484a965dd0bdc61178b99bbef38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener Røtter på St. Haugen har ganske bra utvalg.

Gjest sensasjon
Skrevet

alle meny butikker har det i frysedisken. meny grønland har burgere, farser,pølser og alt mulig

Skrevet

Har sett det på flere meny-butikker... har egne fryseskap fulle :-)

Skrevet (endret)

Ingen Meny-butikker her... Hvilke? Har nettopp åpnet en svær en på Grorud, men de har absolutt ingenting. Har vært på Meny i Lørenskog også, der hadde de heller ingenting (har spurt ansatte også).

Jeg finner heller ingenting.

Endret av Gaea
Skrevet

Ingen Meny-butikker her... Hvilke? Har nettopp åpnet en svær en på Grorud, men de har absolutt ingenting. Har vært på Meny i Lørenskog også, der hadde de heller ingenting (har spurt ansatte også).

Jeg finner heller ingenting.

Har sett det på meny colosseum, vika og ringnes park. Centra bruker også å ha bra utvalg, kanskje du finner der? http://www.centra.no

Skrevet

Ica har den santa maria soya protein, de har også färs og biter tror jeg. Ihvertfall färs. Ellers så har den store Helios? butikken ved anker masse utvalg. Vet ikke om den heter Helios lenger, men det er der Helios var før om ikke nå ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...