AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Har lett i så alt for mange butikker, men finner det ingen steder. Ønsker både soyapølser, burgere, farsedeig osv. Og gjerne Vegetarian Taco Mix fra Santa Maria, den er så god! Hvilken butikk pleier du å kjøpe slikt i? Håper veldig på at det selges noe sted i sentrum, eller Grorud/Stovner-området. <br /><br /> Anonym poster: a3fbd484a965dd0bdc61178b99bbef38
Gjest *Maja* Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Mener Røtter på St. Haugen har ganske bra utvalg.
Gjest sensasjon Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 alle meny butikker har det i frysedisken. meny grønland har burgere, farser,pølser og alt mulig
snilla Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Har sett det på flere meny-butikker... har egne fryseskap fulle :-)
Gjest Gaea Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 (endret) Ingen Meny-butikker her... Hvilke? Har nettopp åpnet en svær en på Grorud, men de har absolutt ingenting. Har vært på Meny i Lørenskog også, der hadde de heller ingenting (har spurt ansatte også). Jeg finner heller ingenting. Endret 17. august 2012 av Gaea
snilla Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Ingen Meny-butikker her... Hvilke? Har nettopp åpnet en svær en på Grorud, men de har absolutt ingenting. Har vært på Meny i Lørenskog også, der hadde de heller ingenting (har spurt ansatte også). Jeg finner heller ingenting. Har sett det på meny colosseum, vika og ringnes park. Centra bruker også å ha bra utvalg, kanskje du finner der? http://www.centra.no
sebra Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 Ica har den santa maria soya protein, de har også färs og biter tror jeg. Ihvertfall färs. Ellers så har den store Helios? butikken ved anker masse utvalg. Vet ikke om den heter Helios lenger, men det er der Helios var før om ikke nå ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå