Isiselin Skrevet 17. februar 2004 #1 Skrevet 17. februar 2004 Har bestemt meg for å spørre to stykker om de vil synge og spille i kirken. 1. En tidligere klassevenninne av meg som skal synge 2. Søskenbarnet mitt på 15 som er helt hysterisk god på fele MEN altså... Når skal jeg spørre? Skal jeg spørre nå før jeg sender ut invitasjonene eller skal jeg vente til de har svart om de kommer eller ikke (invitasjonene sendes ut i begynnelsen/midten av mars)? Jeg finner liksom gode argumenter mot begge tidspunkt... * Lurt å spørre før de bestemmer seg for andre ting som skal gjøres i sommer. * Vente til de har svart sånn at de ikke skal føle seg forpliktet til å komme fordi jeg spurte dem. Hva synes dere?
Lullu Skrevet 17. februar 2004 #2 Skrevet 17. februar 2004 Spør nå du. Det hadde jeg gjort hvertfall. Det er jo på en måte en ære å bli spurt til noe sånt. Det betyr jo at du syntes de er flinke hvertfall!!
Grooo Skrevet 17. februar 2004 #3 Skrevet 17. februar 2004 Spør nå! Det er vel ingen grunn til å tro at de ikke vil komme??!?
Isiselin Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2004 Isiselin Ring nå Det var da voldsomt! Så streng atte! Hehehe! Tusen takk for oppfordringer og jeg ringer og ringer, men det svarer ikke hos søskenbarnet mitt og venninnen min har slått av telefonen! *ringe og ringe og håpe de svarer snart* Dere hjelper til med alt, dere! Hva skulle jeg ha gjort underveis uten dette forumet og dere alle?!
smile Skrevet 17. februar 2004 #7 Skrevet 17. februar 2004 Ring om igjen og om igjen og om igjen. NÅ!!!!
Gjest MrsL Skrevet 17. februar 2004 #8 Skrevet 17. februar 2004 Isiselin skrev: ibe skrev: Isiselin Ring nå Det var da voldsomt! Så streng atte! Hehehe! Huffda, mente ikke å være streng - kanskje bare litt bestemt
Totalya Skrevet 17. februar 2004 #9 Skrevet 17. februar 2004 Ville bare si fra om at endel prester gjerne vil bli spurt før dere spør solistene. Ikke spurt om å synge altså, men om det er i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå