Quinden Skrevet 17. februar 2004 #1 Skrevet 17. februar 2004 Holder på å sende vedlegg via Outlook, men får beskjed at vedleggene (Worddokumenter) blir fjernet av OE-tilgangen. Hva gjør jeg nå?? er viktig å få sendt disse på e-mail, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få dem "forbi" OE tilgangen. Noen som vet?? :oops:
14062003 Skrevet 17. februar 2004 #2 Skrevet 17. februar 2004 Jeg har vært borte i mange av disse på jobben i det siste også. Virker som om det er kommet en oppdatering i Windows som har påvirket OE. *.doc (worddokument) er i og for seg en sikkerhetsrisiko, da det kan inneholde macrovirus. Så dette bør unngås, greit nok. Du kan enten fjerne denne overstyringen (ikke spør meg hvordan) eller du kan rett og slett lagre dokumentet i et sikkert format: *.rtf beholder all informasjon og utseende, men kan ikke inneholde makrovirus.
Gjest quinden ikke innlogget Skrevet 17. februar 2004 #3 Skrevet 17. februar 2004 Prøvde det nå, men heller ikke det hjalp... noe så irriterende. Andre forslag noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå