Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere ofte komplimenter på klesstilen deres?

Og er det bare jeg som syntes at det varmer litt ekstra når komplimentene kommer fra mannfolka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kledde meg ganske alternativt da jeg var litt yngre. goth/lolita etc og da fikk jeg mange komplimenter :) Da jeg var i Roma var det mange som ville ta bilder med meg også. En gang en hel skoleklasse xD Det er bare gøy :) Fikk det fra gutter og, men ble glad for komplimenter fra alle salgs folk.

En eldre dame en gang sa hun ble så glad av å se folk som kledde seg som meg og!

Nå kler jeg meg litt mer vanlig, men prøver å ha inn litt morsomme elementer. Får fremdeles komplimenter, men ikke så mye sammenlignet med før. Blir like glad om det er fra gutter eller jenter.

Skrevet

Jeg får sjeldent komplimenter på klesstilen min, men det har vel sammenheng med at jeg er så kjedelig; joggesko, bootcut jeans, tskjorte og hettegenser:P

Men har fått komplimenter av og til når jeg prøver å kle meg litt finere. Noen få ganger har jeg fått av vilt fremmede^^, Men aldri menn:P *sukk* lol!

Gjest Wanderlust
Skrevet

Får det ikke sånn veldig ofte, men er jo klart jeg hører det fra venninner om jeg har på meg noe nytt eller har prøvd litt ekstra en dag. Jeg kjører ganske safe for det meste!

Typen gir meg komplimenter med en gang jeg er ute av converse-skoene mine og "uniformen" min som består av jeans og en hvit topp med skrift. Haha...

Skrevet

Ja faktisk ganske ofte, av begge kjønn, men kanskje mest jenter. Syns det er like hyggelig uansett jeg. Ofte så gir gutter og jenter komplimenter på ulike plagg har jeg inntrykk av.

Skrevet

Klesstilen min er vel egentlig noe av det jeg får mest komplimenter for egentlig. Utrolig koselig uansett hvem det kommer fra, mtp at jeg tror jeg tror jeg er litt over gjennomsnittet interessert i det jeg tar på meg. Jeg skal også innrømme at jeg blir ekstra glad om det kommer i fra personer som jeg selv synes har god smak, uavhengig om det er jenter eller gutter.

Skrevet

Ja, jeg får en del komplimenter. Det betyr ikke så mye om det kommer fra menn eller kvinner, jeg har mann nok hjemme. Det som virkelig varmer er når det kommer fra velkledde mennesker, uansett kjønn. At takrasvenninna mi alltid synes at jeg er fin sier ikke så mye om at jeg faktisk er velkledd, selv om det er hyggelig at hun synes det.

Skrevet

Joda, får det, men får flere rare blikk, særlig fra jenter på min alder og yngre tongue.png

Skrevet

Jeg får komplimenter daglig, også en del fra gutter/menn. Har fått høre ting som "hadde jeg vært jente skulle jeg ha kledd meg som deg!" o.l. Har en kropp som gjør at jeg kan kle meg i alt. Har en veldig classy stil, ser veldig gjennomført ut.

Anonym poster: abbc46aae6bb08ca3c681bda2cedcdf5

Skrevet

Jeg får komplimenter daglig, også en del fra gutter/menn. Har fått høre ting som "hadde jeg vært jente skulle jeg ha kledd meg som deg!" o.l. Har en kropp som gjør at jeg kan kle meg i alt. Har en veldig classy stil, ser veldig gjennomført ut.

Skrevet

Av ren nysgjerrighet: Hvordan kroppsfasong har du egentlig? Har til gode å se noen som jeg kan tenke meg kler ALT...

• Liker 2
Skrevet

Da jeg var i Roma var det mange som ville ta bilder med meg også. En gang en hel skoleklasse

Altså..... Det du beskriver der har ingenting med komplimenter å gjøre!

Anonym poster: 5718b210eaf80338f4b6a389e261d0e0

Skrevet

Det kan vel være mulig... Pinlig nok har jeg selv spurt om jeg kan ta bilde med/av enkelte personer som jeg bare synes har vært utrolig pent/stilig kledd :)

• Liker 1
Skrevet

joda :) de sa de syns jeg så skikkelig fin ut :) hadde jo ikke sagt ja til bilde om de hadde sagt jeg så dum ut! Men når man kler seg så alternativt så må man bare forvente seg sånne ting, så jeg tok sånne ting med et smil, uansett,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...