Holly Hobbie Skrevet 17. februar 2004 #1 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvis dere synes det er litt labert oppmøte fra meg de neste par ukene er det fordi jeg flytter til utlandet i morgen...jeg kommer helt sikkert tilbake til kg når internett er koblet til i den nye leiligheten! *Pakker og peser* Klem til alle kg-bruder fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. februar 2004 #2 Del Skrevet 17. februar 2004 Lykke til med flyttingen, og starten på ditt nye liv i et nytt land. Kom snart tilbake til KG. Koselig å ha deg her vet du. :D :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 17. februar 2004 #3 Del Skrevet 17. februar 2004 Hadet. Trodde dere skulle bo i norge jeg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 17. februar 2004 Niks-piks (er her jo ennå, jeg ). Vi skal bo i Skottland. gleder-gruer meg veldig nå...mest gleder meg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 17. februar 2004 #5 Del Skrevet 17. februar 2004 Lykke til med flyttinga. Håper du vil trives der borte... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 17. februar 2004 #6 Del Skrevet 17. februar 2004 Lykke til med flytting..Håper du trives hvor enn du flytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. februar 2004 #7 Del Skrevet 17. februar 2004 Lykke til i nytt land og med starten på ett nytt liv sammen med din kjære :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 17. februar 2004 #8 Del Skrevet 17. februar 2004 Lykke til, god tur og kos dere når dere endelig får være sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 17. februar 2004 #9 Del Skrevet 17. februar 2004 Lykke til så mye, Popelka! *klem* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 17. februar 2004 #10 Del Skrevet 17. februar 2004 Lykke til og god tur!!!!! Kom fort tilbake på KG da!!!!!! klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 17. februar 2004 #11 Del Skrevet 17. februar 2004 Lykke til! Håper du kommer fort tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 17. februar 2004 #12 Del Skrevet 17. februar 2004 God tur og jeg håper du får en fin flyttetur! Kom snart tilbake til oss da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 17. februar 2004 #13 Del Skrevet 17. februar 2004 God tur, og kom snart tilbake ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 18. februar 2004 #14 Del Skrevet 18. februar 2004 God tur og lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 18. februar 2004 #15 Del Skrevet 18. februar 2004 Lykke til, med flytting og alt. Skottland...Høres spennende ut. Hold oss oppdatert på hvordan det går med deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 18. februar 2004 #16 Del Skrevet 18. februar 2004 Lykke til i det utlendige! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 18. februar 2004 #17 Del Skrevet 18. februar 2004 lykke til!! ser du for deg utfordringer pga at du er "utenlandsk" for eksempel mhp kariære osv? håper du kommer til å trives kjempebra!! (jeg tror absolutt Skottland er en flott plass å bo) Fint at du har tenkt å "vende tilbake" til KG etter hvert også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 18. februar 2004 #18 Del Skrevet 18. februar 2004 God tur og lykke til! Det blir sikkert deilig å få sett mer til kjæresten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 18. februar 2004 #19 Del Skrevet 18. februar 2004 Niks-piks (er her jo ennå' date=' jeg ). Vi skal bo i Skottland. gleder-gruer meg veldig nå...mest gleder meg, da![/quote'] DER borte????!!! Wow.....jaja men da vet vi jo hvem vi skal "ringe til" når man har tenkt seg på Skottland ferie, ikke sant?!?! ....ja for du SKAL bo i et slott på de "scottish highlands" right?? Spøk til side: LYKKE TIL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 18. februar 2004 #20 Del Skrevet 18. februar 2004 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå