Jente_i_utlandet Skrevet 20. august 2012 #61 Del Skrevet 20. august 2012 Kondolerer...hvordan går det med deg nå TS? Hvis du har flere katter eller andre dyr, hvordan har de taklet det? Trist historie angående katten din, fikk meg til å tenke på min egen katt som også er død... Jeg har skrekk for å miste et av dyrene mine, særlig på en brå og uventet måte som du beskriver.... Sist jeg mistet et dyr sa en venn "dra til dyrebutikken og kjøp en ny davel". Ikke alle forstår at det å miste et dyr kan være grusomt, at ingen erstatning kan kjøpes... Likevel, det hender at det å kjøpe seg et nytt dyr kan være "nødvendig" for å holde gjenlevende dyr med selskap, eller fordi tomrommet blir for stort... (Selv vet jeg ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg skulle miste ett av mine to dyr nå, kjøpe et nytt, eller bare la tomrommet stå siden dyret faktisk var psykisk uerstattelig...) Orker du tanken på å kjøpe en ny katt, TS? Sender deg en online-klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
b00lbi Skrevet 21. august 2012 Forfatter #62 Del Skrevet 21. august 2012 Tu Kondolerer...hvordan går det med deg nå TS? Hvis du har flere katter eller andre dyr, hvordan har de taklet det? Trist historie angående katten din, fikk meg til å tenke på min egen katt som også er død... Jeg har skrekk for å miste et av dyrene mine, særlig på en brå og uventet måte som du beskriver.... Sist jeg mistet et dyr sa en venn "dra til dyrebutikken og kjøp en ny davel". Ikke alle forstår at det å miste et dyr kan være grusomt, at ingen erstatning kan kjøpes... Likevel, det hender at det å kjøpe seg et nytt dyr kan være "nødvendig" for å holde gjenlevende dyr med selskap, eller fordi tomrommet blir for stort... (Selv vet jeg ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg skulle miste ett av mine to dyr nå, kjøpe et nytt, eller bare la tomrommet stå siden dyret faktisk var psykisk uerstattelig...) Orker du tanken på å kjøpe en ny katt, TS? Sender deg en online-klem Tusen takk for svar ! Med meg så prøver jeg å få dagen til å gå rundt. sliter veldig med å snakke om henne uten at jeg må ta til tårene. Men samtidig veldig fint å minnes min kjære pus. Hun fortjener alt godsnakk om seg. Vi har to andre katter, og den ene er en persergutt som virkelig ikke liker mennesker, men den elsket min Xena. Den andre pusen er en utekatt som for det meste pleier å være ute. Men nå etter at min pus er borte så har lille persergutten begynt å hyle masse og lete etter Xena , komme fram og inn på rommet på natten og mange ting han aldri har gjort før. Med utekatten vår så merker jeg stor forskjell, han var også tett knyttet til min Xena, å har vært mest inne nå siden vi mistet Xena . Han følger også etter meg (matmor) hele tiden og er veldgi rar i oppførselen. Jeg visste at de kom til å merke en stor forandring etter tapet av dronningen i huset som også var deres "mor" , men begge to har blitt veldig sterkt knyttet til hverandre nå som jenta mi er vekk. De oppfører seg veldig kjærlig ovenfor meg ( da det er meg i huset som er veldig nedfor) Akkurat nå er jeg ikke helt sikker på hva jeg vil velge å gjøre, men vet at det er utrolig vondt å sitte hjemme alene å kjenne på tomheten. Å det er utrolig vondt å komme hjem til ett såpass "tomt" hus. Men som sagt , jeg vet ikke helt hva som er riktig enna, vil hvertfall finne rette pusen først, å det er jo bare så mange herlige puser der ute . Tusen takk for at du leste gjennom historien, setter pris på det. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
b00lbi Skrevet 23. august 2012 Forfatter #63 Del Skrevet 23. august 2012 Idag er det en uke siden jeg mistet min Xena , og det gjør så uendelig vondt å være hjemme, en tomhet som ikke kan beskrives.. Ingen kan ta hennes plass noengang. Jeg tenker hele tiden på hvor heldig jeg har vært som har blitt kjent med denne vakre skapningen og delt størstedelen av livet mitt med henne. Lille dattera mi Hun har gitt meg så mange minner og opplevelser at jeg kommer til å smile å le av ting jeg kommer på at vi har vært igjennom , i lang tid fremover. Xena vet hvor mye hun betyr for meg å det er godt å vite at hun vet jeg gjorde det beste for henne <3 igjen Tusen takk for alle dere fantastiske mennesker som har lest /kommentert vår historie, dere aner ikke hvor mye det har betydd . Nå må du sove godt Xena <3 Elsker deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
b00lbi Skrevet 27. august 2012 Forfatter #64 Del Skrevet 27. august 2012 Det er vondt uten deg her ,Xena. Jeg kjenner ikke igjen hverdagslivet på samme måte som før. Hjemme er alle ting så rart og vondt .. Lage mat og du står ikke der på stolen på siden av meg å tigger etter mat eller holder meg med selskap. ingen som kommer gående så forsiktig over meg på natta og legger seg på puta mi eller under dyna hos meg . gudd som jeg savner det. Jeg savner deg . Idag har du bursdag og du ville blitt 14 år. Jeg takker deg for at du tilbragte hele livet ditt hos meg, mamma elsker deg. <3 Jeg tenner 14 lys for deg idag. Ett for hvert fantastiske år vi hadde sammen! Pass på deg selv, jenta mi. Store og gode klemmer fra mamma 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå