Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med det, og om det virkelig fungerer? :)

Anonym poster: 8ed7dbc577a26851e3e7ae13a4293b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd det! Kjøpte en pakke på vita, men har kun brukt en av de fjorten småpakkene.

Tennene ble MYE hvitere med en gang, men er tilbake til normalen nå, pga jeg ikke gjorde hele behandlingen. Grunnen til det er at jeg synes det iste så forferdelig i tennene, var KJEMPEVONDT! Det må sies at jeg har kjempelav smerteterskel og kanskje følsomme tenner?

Tennene ble ihvertfall mye hvitere på bare en behandling, så sånn sett fungerer det jo kjempebra! :)

Skrevet

Konsentrasjonen av hydrogenperoksid er betydelig lavere i smilelab enn i f.eks Crest White så jeg ville ikke hatt så store forhåpninger. Også er de overprisede.

Skrevet

Tusen takk for svar. :) Andre som har prøvd det?

Skrevet

Jeg har fullført en hel behandling med Smilelab. Tennene var mye hvitere rett etter jeg tok av teipen, men etter det par timer syns jeg de var likedan som før. Slik syns jeg det var hver gang jeg brukte smilelab (hver dag). Nå, ca 3 uker etter endt behandling er ikke tennene mine noe hvitere, så jeg ble egentlig litt skuffet.

• Liker 2
Skrevet

Åh, det visste jeg ikke. Det hørtes jo ikke bra ut ..

Så det er egentlig best å bruke de når du skal noe spesielt samme dag?

Skrevet

Vil ikke du heller ha et mer langvarig resultat?

Selv bruker jeg Crest Whitestrips og de funker. Har en venn som bruker Smilelab men han synes ikke de funket så bra. Sist jeg blekte tennene er vel et og et halvt år siden, nå skal jeg snart gjøre det igjen.

Skrevet

Vil ikke du heller ha et mer langvarig resultat?

Selv bruker jeg Crest Whitestrips og de funker. Har en venn som bruker Smilelab men han synes ikke de funket så bra. Sist jeg blekte tennene er vel et og et halvt år siden, nå skal jeg snart gjøre det igjen.

Hvor får jeg kjøpt det, og hva koster det? :)

Jo, vil heller ha et langvarig resultat..

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt det, og hva koster det? :)

Jo, vil heller ha et langvarig resultat..

De selger massevis av det på eBay. Selv liker jeg 3D Professional og Advanced. Bare å søke! De bruker å koste rundt 300 kroner, sender du melding til selgeren så kan de sende den som gave eller skrive ned verdien så du slipper toll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...