Gjest Gjest Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 http://www.seher.no/900474/teen-mom-stjernen-catelynn-lowell-vil-adoptere-sin-egen-bror Hva synes dere om dette ?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Jeg synes det er litt rart. Hun er tross alt meget ung. Men jeg har sett et par episoder av serien, denne jenta virker veldig ok. Moden og ansvarlig for alderen. Og hennes mor var ei skikkelig drittkjærring. Jeg tror faktisk at denne unge jenta kunne gitt mer til barnet enn moren. Anonym poster: 0489e2d46a99653db619a7f89dc7528f
Gjest Fairydust Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Først og fremst så syns jeg at hun er litt ung til å ta seg av en 6-åring, men samtidig tror jeg at broren kunne fått det bedre hos henne enn hos moren i og med at moren er alkoholiker. Og søsteren har vokst opp med en alkoholisert mor og vet hvor jævlig det er, derfor er hun kanskje utstyrt til å gi broren en bedre oppdragelse med å ikke begå de samme feilene som moren gjorde mot henne. Samtidig er jo bakdelen at det er mange andre måter å gjøre "feil" på når man har omsorgen for et barn. Og hun er jo veldig ung...
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Det høres jo flott ut, i teorien. I praksis vil jeg fraråde det på det sterkeste. Jeg har selv vært fostermor for min egen niese, og vil ikke anbefale noen å være fosterforeldre/adoptivforeldre for slektninger. Det KAN såklart gå bra, men det er også fullt av fallgruver i slike saker. Anonym poster: e7431c97d7306a51c36a5104bf668bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå