Gå til innhold

kan jeg sende melding nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en gutt/mann har vert på noen "dater" og snakket sammen på facebook ganske mye. I helgen var vi med hverandre og ting var ikke helt som det bruker å være. stemningen var kanskje litt kald. han har høfelig svart på min melding på tirsdag. Nå i dag likte han min status på facebook. kan jeg da skrive til han? viss stemningen er kald, så liker han statusen min, kan stemningen ha blitt varm igjen da? om dere skjønner?

Anonym poster: 4e5f5a3e080931cddbd63aacb685bcd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja- basert på hva?

Skrevet

Er det noen grunn til at du ikke skulle sende en melding?

:)

Skrevet

pga kald stemning og jeg tenker han ikke er interessert lenger. dessuten så tenker jeg også at han hadde vel skrevet om han ville ha kontakt med meg?

Skrevet

Veeeeeeeeel, om han ikke ville ha noe med deg å gjøre så hadde han nok ikke likt statusen din.

Send for guds skyld den meldingen og ikke analyser dette på et mikronivå. Det er langt større sannsynlighet for at det ikke skjer noe med dere om du lar være å ta kontakt.

• Liker 3
Skrevet

pga kald stemning og jeg tenker han ikke er interessert lenger. dessuten så tenker jeg også at han hadde vel skrevet om han ville ha kontakt med meg?

Hvis han har tatt mye initiativ tidligere, men ikke gjør det nå lenger, da bør du nok se sannheten i øynene, tenker jeg.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg får tidvis høre at jeg er kald, avvisende osv - det er gjerne fordi jeg er opptatt med noe annet. Da snakker vi tekstbasert kommunikasjon, dog.

• Liker 2
Skrevet

Du må jo kunne sende en melding. Dersom det skal være liv laga tenker jeg at en må kunne kommunisere forholdsvis åpent. Får du ikke svar, eller bare korte og avvisende svar, så er det vel ikke noe å satse på, men noen trenger litt tid til å tenke seg om i starten, og til å gjøre andre ting. Jeg var vel litt avvisende etter den siste daten jeg var på - er usikker på tiltrekningen (hadde riktignok en dårlig pms-dag), men så har vi en så ok dialog (stort sett skriftlig... pga avstand) at jeg mykner opp og uansett hva som måtte skje, synes han er en fin person å bli kjent med...

Anonym poster: 1e06b9fcb51cd59662083654edeb441e

Skrevet

Veeeeeeeeel, om han ikke ville ha noe med deg å gjøre så hadde han nok ikke likt statusen din.

Send for guds skyld den meldingen og ikke analyser dette på et mikronivå. Det er langt større sannsynlighet for at det ikke skjer noe med dere om du lar være å ta kontakt.

Tja jeg skrev, men ikke fått svar.

Rart, jeg trodde faktisk han ville ha kontakt siden han likte den statusen. (som ikke var noe spesiell, bare helt vanlig)

Da får jeg bare la han være i fred tror jeg...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tja jeg skrev, men ikke fått svar.

Rart, jeg trodde faktisk han ville ha kontakt siden han likte den statusen. (som ikke var noe spesiell, bare helt vanlig)

Da får jeg bare la han være i fred tror jeg...

Kjipt. Fortsatt ikke svar? Kanskje han har telefonproblemer slik som meg eller har vært opptatt? Det er også mulig at han ikke er interessert.

Du gjorde uansett det rette ved å sende den meldingen og det hadde ikke forandret noe om du ikke hadde gjort det. Det er aldri feil å ta kontakt med noen man liker. Unntaket er om man sender ti meldinger på kort tid før mottaker har fått tid til å svare på den første. Men det er langt dit fra å sende en enkel melding og vise interesse.

Endret av Janus
  • Liker 1
Skrevet

Kjipt. Fortsatt ikke svar? Kanskje han har telefonproblemer slik som meg eller har vært opptatt? Det er også mulig at han ikke er interessert.

Du gjorde uansett det rette ved å sende den meldingen og det hadde ikke forandret noe om du ikke hadde gjort det. Det er aldri feil å ta kontakt med noen man liker. Unntaket er om man sender ti meldinger på kort tid før mottaker har fått tid til å svare på den første. Men det er langt dit fra å sende en enkel melding og vise interesse.

jo, fikk en enkel melding. Så sendte jeg en til. som et type svar. ikke hørt noe mer da.

Vet han er opptatt på jobb, men det har ikke hindret han før...

Kanskje jeg kan skrive en meld om noen dager? spørre hvordan det går? Da vet han jo jeg er interessert? Har det noe å si? Eller vet han det siden jeg har skrevet til han?

Skrevet

Han har helt sikkert skjønt at du er interessert, siden du sendte den meldingen du nå fortalte om. Ut fra det du forteller virker det jo som du har gitt inntrykk av at du er interessert. Nå er det "hans tur". Det virker vel egentilg som om han ikke er så interessert siden du forteller at han virket "kald", og at han nå bare sendte et kort svar, selv om jobbing ikke har hindret ham før. Jeg ville ventet litt. Men uansett så er det bra du sendte den forrige meldingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...