sofie777 Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 I ca en måned nå har Chrome oppført seg merkelig. Når jeg går fra en fane til en annen ved å trykke vanlig på den, åpner den nye fanen seg i et nytt vindu i stedet. Det irriterer veldig. Er det noen andre som opplever det samme og er det noe jeg kan gjøre (bortsett fra å åpne siden på nytt igjen i det vinduet der jeg har alt annet)? Jeg vil helt enkelt ha alle fanene åpne i samme vindu.
Lutetium 71 Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Kanskje ikke noen løsning, men i Firefox pleier jeg heller bruke ctrl + Tab, for å skifte mellom faner.
Ivy Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Hei, Foreslår at du sjekker i Windows at Stickykeys ikke er aktivert. Den oppførselen i Chrome du beskriver skjer hvis du trykker på linker samtidig som du holder nede SHIFT knappen. Hvis du trykker SHIFT knappen 5-6 ganger kjapt, får du opp ett vindu som spør om du vil skru på/av denne funksjonen.
sofie777 Skrevet 17. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2012 (endret) Nå er den avslått. Jeg visste om den saken og har alltid trykket nei om jeg tilfeldigvis har kommet bort i den, så tror ikke det er det som er problemet. Selv om jeg bruker en del hurtigtaster, er det noe jeg vil bruke dem til og noe det passer bedre å bruke musen til. Det å skifte mellom faner burde ikke være noe stort problem å gjøre uten tull. Må understreke at det skjer ikke hele tiden, bare av og til, det er det som er det merkeligste. Endret 17. august 2012 av sofie777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå