AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Nå er det snart min tur å bestille russeklær, men jeg er så forvirret! Først og fremst om jeg skal velge russ.no (russeservice) eller russesiden.no (russedress), men jeg heller mot russ.no så langt, fordi jeg syns de har finest klær. Så er jeg så usikker på om jeg skal bestille mye klær utenom russebuksa. Jeg har lyst på genser, fleece, joggebukse, t-skjorte og alt som er, og tenker at det kommer til å bli gode minner å ha med seg, men aner jo ikke om jeg faktisk kommer til å bruke det etter russetiden. Noen som har erfaringer å dele her? Anonym poster: f1d83085a7a057112275b5c1a4556b3a
Musaleem Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Jeg husker ikke helt, men er rimelig sikker på at jeg bestilte gjennom russeservice, både russedress, kort, en genser og noe annet tull (begynner å bli noen år siden nå). Valgte det billigste igrunn. Gadd ikke å investere i masse klær, man bruker det selvsagt ikke i flere år fremover. Jeg lurer alltid på om folk har lite klær å velge mellom når jeg ser de vandre rundt i collegegensere med "russ 2010" på brystet.
mariatherese Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Jeg har ingen erfaringer (er russ 2013), men har tenkt å kun bestille en liten grunnpakke. Det er evnt. en genser fra russeservice jeg kunne tenkt meg, men jeg tenker det er like greit å kjøpe klær fra feks BikBok eller HM og så faktisk bruke dem senere.
isbiten. Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Jeg kjøpte en hettejakke, en hettegenser og en eller to t-skjorter. Nå i ettertid synes jeg egentlig det var litt mye. Hettejakken/genseren var veldig kjekk i russetida da, når vi var mye ute og det ikke var spesielt varmt. T-skjortene hadde jeg klart meg uten. Har ikke brukt noe av det i ettertid. Eller jo, hettejakken er sykt digg når jeg slasker hjemme med joggebukse.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Jeg hadde to hettegensere, en hettegenserjakke, 2 t-skjorter, joggebukse,teddyfleece, samt det nødvendige som russebukse,kort,lue, strykemerker.. Tror jeg bestilte en grunnpakke + litt utenom. Var med i russestyret, så jeg fikk en liten sum å velge klær for, så ble litt ekstra på meg da:) Jeg bruker fortsatt klærene, men stort sett bare hjemme eller på hyttetur. Synes ikke det er så kult å gå med russeklær i offentligheten når man ikke er russ lenger:P Joggebuksa er kanskje det mest brukte plagget mitt. Utrolig deilig å slenge på seg den når man bare skal daffe hjemme. Genserene er varme og gode. Veldig glad i russeklærne mine! Anonym poster: d7d6e2eade84eb09837bf1e18f28d7ee
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Ikke bruk russeklærne etter russetiden! Verste jeg ser er folk som sprader rundt i hettegensere med logo RUSS 2010 eller enda verre de der buksene som det står RUSS 2010 på rumpa. Russeklær hører russetiden til. Anonym poster: 9bbc301b0fd6c684300a690766794917 1
Harlequin Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 Jeg bestilte fra russ.no i fjor, og bestilte stor grunnpakke og en fleecejakke. Fleecejakka har kun et norsk flagg på ryggen og ingenting annet som peker mot at det har vært russeklær, noe jeg synes er veldig greit for da kan det faktisk brukes etter russetida også. Bestilte forøvrig også en topp, men den har jeg brukt, og kommer til å bruke svært lite.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #8 Skrevet 19. august 2012 Jeg var russ 2007. Bestilte litt fra den ene og litt fra den andre. Klassen ble enig om at alle kjøpte lue, dåpsattest, bukse og vervstrykemerke fra samme leverandør. Jeg hadde snekkerbukse, strykemerker, lue, dåpsattest, to t-skjorter, hvit genser og blå genser. Man behøver virkelig ikke så mye. I tillegg er klærne forjævlig dyre.<br /><br /> Anonym poster: 85499326c905d6027d4c9dbc95fbd650
Gjest Rivera Skrevet 19. august 2012 #9 Skrevet 19. august 2012 Jeg kjøpte russebukse, luen/hatten, russekort, en fleecejakke, strykemerker (til buksen) og flaggsko Et tips hvis du har lyst til å kjøpe produkter hvor det står "russ 2013" på, er å vente til russetiden offiselt har startet (f.eks dagen etter), da får du de produktene mye billigere. Var flere av mine venner som gjorde det, så i stedet for å betale 500 kr for en hettegenser, betalte de gjerne 250 kr og fikk genseren tre dager etter. Dette ble gjort gjennom russedress, men det er sikkert det samme gjennom russeservice
Wonders Skrevet 20. august 2012 #10 Skrevet 20. august 2012 jeg valgte en russedress med lange armer, det er kaldt mye av tiden. strykemerker russelue og russekort
iev Skrevet 20. august 2012 #11 Skrevet 20. august 2012 russesiden.no :-) vi opplevde at russ.no ikke var så service innstilte. 1
123sport Skrevet 10. september 2012 #12 Skrevet 10. september 2012 russesiden.no her og, kjøpte liten grunnpakke + strykemerker
Sunshower Skrevet 10. september 2012 #13 Skrevet 10. september 2012 Da jeg var russ kjøpte jeg grunnpakka (bukse, russekort, lue og stæsj) + strykemerker på russeservice, og en joggegenser på russedress. Vi som hadde russebil sammen, kjøpte også matchende gensere med trykk i et annet firma. Det holdt for min del hvertfall
flicka Skrevet 10. september 2012 #14 Skrevet 10. september 2012 Er russ i 2013, bestilte kun liten grunnpakke, og en fleece og et par sko utenom. Trenger et par sko som jeg kan herje 14 dager i strekk med, og her jeg bor er det så latterlig kaldt i mai at det å ikke ha fleecegenser er et tapsprosjekt. Verste jeg ser er folk som går rundt med de gamle russeklærne sine, hvor det står f.eks "russ 09" på rumpa og nedover låret osv. Så jeg ser egentlig ikke helt poenget med å kjøpe seg joggebukser, hotpants, t-skjorter, singletter og alt det andre de selger. Bør jo aldri bli brukt utenom russetida uansett.
Gjest Skrevet 10. september 2012 #15 Skrevet 10. september 2012 (endret) Jeg valgte russesiden.no, og var fornøyd med de. Jeg bestilte ikke så mye bare bukse, 800 russekort, lue og fløyte. Kostet rundt 400,- Jeg hadde ikke som mål å bruke en haug med penger i russetiden, så for meg passet det perfekt. Anbefaler ikke å kjøpe sko til "dyre dommer" på siden deres. Kjøp heller noen gode tøysko fra HM til 99 per. Det funker helt fint! Endret 10. september 2012 av Dreamdrops
Gjest Skrevet 10. september 2012 #16 Skrevet 10. september 2012 Ikke bruk russeklærne etter russetiden! Verste jeg ser er folk som sprader rundt i hettegensere med logo RUSS 2010 eller enda verre de der buksene som det står RUSS 2010 på rumpa. Russeklær hører russetiden til. Anonym poster: 9bbc301b0fd6c684300a690766794917 Haha enig. Er litt krampe
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #17 Skrevet 10. september 2012 Jeg kjøpte ikke noe (bortsett fra lua...). Kjøpte 2 stk. råbillige røde jeans på nettet, og hadde en hvit jakke i nylon og to tusjpenner, en rød og en svart. Jakken ble full av div. meldinger og hilsener. Herlig minne Kjøpte 2 bukser, fordi de ble jo litt møkkete etterhvert ;-) Jakken var i utgangspunktet ganske stygg/u-fashion. Men ble veldig kul med hilsener og tegninger. Og så var det ok å skille seg ut fra 99% av mine russevenner (alle hadde kjeledress). Og pengene som jeg sparte på å ikke gi en krone til de firmaene som selger russeklær, brukte jeg heller på å ha det gøy Anonym poster: 7cca6bd61271b54081023043bc7b63c9
Gjest Stronger Skrevet 10. september 2012 #18 Skrevet 10. september 2012 Jeg kjøpte en sånn "teddy fleece" og hvite sko med et lite norsk flagg utenom grunnpakken. Det sto ikke russ eller årstall på noen av de, sånn at jeg skulle kunne bruke det etter russetiden også. Jeg bare sier det her og nå, det er kjempe kult med russeklær nå, men det er ingen som liker å gå med det etter russetiden.. Skoa ble ødelagt på landstreffet men fleecen blir enda brukt i ny og ne, den er kjempe myk og varm
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #19 Skrevet 10. september 2012 Jeg kjøpte bare hettegenser og joggebukse, i tillegg til russebuksa, lua, kort og strykemerker. Joggebuksa har jeg brukt masse. Som regel kun til å dasse rundt hjemme, men må innrømme at jeg har vært på butikken med den nå. Det står heldigvis ikke "russ" på den da (det står kun "08"), så da syns jeg ikke det er så ille. Genseren brukte jeg nesten hver dag i russetiden, så jeg følte at det var et godt kjøp det også. Den har jeg ikke brukt så mye i ettertid, kun litt hjemme. Men har andre gensere jeg liker bedre. Tror jeg bestilte gjennom russedress, husker ikke helt. Det begynner å bli en del år siden nå. Anonym poster: f36cb798ce03df4471cc6ed909e33165
Gjest Skrevet 10. september 2012 #20 Skrevet 10. september 2012 Da jeg var russ bestilte jeg alt fra russeservice. i tillegg til det "grunnleggende" som bukse, russekort osv. bestilte jeg 1 hettegenser, 1 fleecegenser og 1 par med sånne flaggsko. Holdt med disse tre tingene, så jeg var veldig glad for at jeg ikke kjøpte mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå