blåbærpai Skrevet 12. mars #7181 Skrevet 12. mars 2000-talls moten forøvrig er noe av det værste jeg ser komme igjen.. 🥴 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7182 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje jeg er for gammeldags men syntes sånne treningstights der man skal se hele rumpeballene ikke er så fint. Eller de tightsene der damer må bruke bind for å skjule kjønnslepper heler ikke er fint! Anonymkode: a19bb...94b Enig om de tightsene som fremhever rumpeballene, men tights uten camel toe er omtrent umulig å finne synes jeg 😅 Til og med tights som eksplisitt sier de forhindrer det, hjelper ikke 🙈 Så da får folk bare overleve 😛 Anonymkode: feb53...b24 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #7183 Skrevet 23. april https://www.minmote.no/mote/roed-loeper/a/3M351L/tise-awards-2025 Nesten alt i denne bildeserien 😂 Anonymkode: e25ce...6ae 5 2
blåbærpai Skrevet 24. april #7184 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): https://www.minmote.no/mote/roed-loeper/a/3M351L/tise-awards-2025 Nesten alt i denne bildeserien 😂 Anonymkode: e25ce...6ae Det samme tenkte jeg. Er moten helt på trynet for tida, eller gir folk bare blanke faen? Lurer også på om fotograften ikke er verdens beste.. Best kledde var Malin Nesvoll. 3
AnonymBruker Skrevet 24. april #7185 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): https://www.minmote.no/mote/roed-loeper/a/3M351L/tise-awards-2025 Nesten alt i denne bildeserien 😂 Anonymkode: e25ce...6ae Ja det var faktisk skikkelig krise. Jeg syns gjenbruk er flott, men her gjør alle en skikkelig rævva jobb i å fronte det. Hvem gidder kjøpe gammelt og brukt eller sy sitt eget hvis dette er resultatet (selv på folk som ser så bra ut som disse), liksom?? Skivebom spør du meg. Anonymkode: 4760d...4fd 3
Harlekin Skrevet 24. april #7187 Skrevet 24. april (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): https://www.minmote.no/mote/roed-loeper/a/3M351L/tise-awards-2025 Nesten alt i denne bildeserien 😂 Anonymkode: e25ce...6ae Jeg må si meg enig. Bortsett fra dressen til Celine Aagaard, jeg liker oversized så lenge resten av looken er "rolig". Det var utrolig mange spesielle antrekk! Endret 24. april av Harlekin 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #7188 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): https://www.minmote.no/mote/roed-loeper/a/3M351L/tise-awards-2025 Nesten alt i denne bildeserien 😂 Anonymkode: e25ce...6ae Smak til side, for en uheldig lyssetting på løperen der, får jo de aller fleste på bildene til å se kjemperare ut! Synes ofte de stakkars folkene er uheldige med lyssettingen på de greiene der, men denne var ekstra kjip! Får sikkert klærne til å se rarere ut enn de er også, selv om de er merkelige en del av de. Glad det ikke er meg som poserer på løperen, jeg hadde sikkert fått komplekser kjapt 🥵 Anonymkode: a4c47...fca 3
AnonymBruker Skrevet 24. april #7189 Skrevet 24. april LiseTV skrev (4 timer siden): En grårutet kjole. Hva er det med deg og grårutet? Skjønner at du hater det, men en grårutet kjole kan jo være tusen ulike plagg. Vis bilde, slik HI oppfordrer til! Anonymkode: 3083d...7fe 7 3
Rogadame Skrevet 24. april #7190 Skrevet 24. april Ikke d styggeste akkurat men er såååå lei de blomstrete gardin- kjolene fra bytimo o.l. ( ja jeg eier noen selv - ) 2 2
Bacteria Skrevet 24. april #7191 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 22.32): Haha, akkurat disse har jeg! Bruker dem ute, synes de er utrolig kule. Elsker Uggs! Anonymkode: e25ce...6ae Jeg syns de er fine, men virker vanskelige å style… kan jo nesten ikke ha en vanlig bukse? Bare sett ei som hadde stylet det pent. Hun hadde på noe som lignet en ull tights? I nesten hvitt.
Bacteria Skrevet 24. april #7192 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 22.54): Jeg har dem i rosa! De er fantastisk gode og varme på kalde dager, og er i tillegg vanntette - jeg brukte mine da vi hadde noen uker med masse kjølig regn og slaps tidligere i vinter 👍🏻 Synes de er kule å se på også, jeg da 😊 Anonymkode: e25ce...6ae Faktisk litt enig. Ser litt retro ut, på en kul måte.
missLynch Skrevet 25. april #7193 Skrevet 25. april Rogadame skrev (18 timer siden): Ikke d styggeste akkurat men er såååå lei de blomstrete gardin- kjolene fra bytimo o.l. ( ja jeg eier noen selv - ) Enig! Har aldri likt de, men nå er de verre enn noen sinne. Jeg finner ingenting elegant ved de, og skulle hatt betalt mye for å ikle meg en slik kjole. Kan sverge på at denne er sydd av eksakt samme stoff som bestemor sine gardiner på 80-tallet 2
Nikea Skrevet 25. april #7194 Skrevet 25. april missLynch skrev (2 timer siden): Enig! Har aldri likt de, men nå er de verre enn noen sinne. Jeg finner ingenting elegant ved de, og skulle hatt betalt mye for å ikle meg en slik kjole. Kan sverge på at denne er sydd av eksakt samme stoff som bestemor sine gardiner på 80-tallet Haha jeg synes den der var skikkelig søt! Nå er jeg veldig glad i rosa da, så det spiller vel inn 😄 Problemet er vel når man skal bruke denne? Er ikke akkurat noe jeg hadde tredd på meg for bytur med venninner, verken på dagtid for shopping eller for et glass rødvin 🤔 3
AnonymBruker Skrevet 25. april #7195 Skrevet 25. april missLynch skrev (2 timer siden): Enig! Har aldri likt de, men nå er de verre enn noen sinne. Jeg finner ingenting elegant ved de, og skulle hatt betalt mye for å ikle meg en slik kjole. Kan sverge på at denne er sydd av eksakt samme stoff som bestemor sine gardiner på 80-tallet Den var jo ekstra stygg da. Det ser ut som kjolen har blitt både for kort og trang, så noen har sydd på litt ekstra stoff hjemme. Anonymkode: 9891c...731 1
Moppeguri Skrevet 25. april #7196 Skrevet 25. april (endret) Jeg har ikke ord for hvor mange gyselige typer sko det finnes på markedet .... Dette er jo nesten normalt i dag 😂 edit: skriveleif Endret 25. april av Moppeguri 3
LiseTV Skrevet 25. april #7197 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 16.16): Hva er det med deg og grårutet? Skjønner at du hater det, men en grårutet kjole kan jo være tusen ulike plagg. Vis bilde, slik HI oppfordrer til! Anonymkode: 3083d...7fe Liker ikke ruter i det hele tatt uansett farge eller type plagg.
Skogkatten Skrevet 25. april #7199 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 22.49): https://www.minmote.no/mote/roed-loeper/a/3M351L/tise-awards-2025 Nesten alt i denne bildeserien 😂 Anonymkode: e25ce...6ae Som en som er veldig glad i vintage og gjenbruk, for ikke å snakke om bærekraftig mote, så synes jeg dette var skikkelig nitrist. Dette er mennesker som, i alle fall når det kommer til penger og nettverk, har mye mer ressurser enn meg, og dette er det de får til. Det er ikke god reklame for hverken bruktklær eller bærekraft, om jeg får si det litt pent. Det finnes utrolig mange fine, eldre plagg der ute, det burde jeg vite som har et klesskap fullt. Man blir ikke seende ut som man kommer rett fra catwalken når man bruker vintage, for plaggene bærer preg av sin tid, men det er fullt mulig å se mye bedre ut enn dette. Man kan få til de fleste stiler med brukte klær, og man behøver ikke se ut som noe katta dro med seg inn. Og når det gjelder redesign så er jeg ikke utelukkende positiv der heller. Det er fint om du tar et ødelagt plagg og lager noe som er holdbart. Det er kun posering om man tar fullt funksjonelle og brukbare plagg og lager noe som er så outrert og i så dårlig kvalitet at det havner i ørkenen i Chile etter kun et par gangers bruk. Klær fra 80-taller og eldre har generelt mye bedre kvalitet enn det som produseres i dag, å ødelegge disse for å lage noe som er kult i fem minutter, og som blir ødelagt eller første gangs bruk, er fullstendig meningsløst. Og det går mot det som er poenget med redesign. Og dessverre er det flere av denne type plagg å se i denne bildeserien også. Jeg vet om flere som har god greie på både vintage og det rent sømtekniske som kunne gjort dette mye bedre, og fremmet budskapet på en mye mer troverdig måte. Men det er klart, det hadde kanskje ikke vært like kult for ungdommen. Sånn. Det var det denne gamle, sure damen hadde på hjertet for i dag. 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #7200 Skrevet 25. april LiseTV skrev (2 timer siden): Liker ikke ruter i det hele tatt uansett farge eller type plagg. Greit det. Jeg liker ingenting med dyreprint, men å skrive «En leopardmønstret bluse» i tråden, uten bilde, er jo helt meningsløst. Jeg kunne fulgt opp med Et tigermønstret belte En sebramønstret bukse En gepardmønstret kjole Et gaupemønstret sjal Det tilfører jo absolutt null og niks til tråden. Så kom med bilde neste gang! Anonymkode: 3083d...7fe 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå