AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7081 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 9.38): Catwalk-klær er ikke ordentlig klær for oss vanlig dødelige. Kan dere ikke poste mer stchøgge, vanlige klær? Anonymkode: d3b50...2f2 Enig. Det er mye mer interessant å se vanlige klær, for å ta debatten om stygt/fint om det som er relevant i hverdagen. De mest outrerte eksemplene er ikke så interessante, men jeg synes bildet rett over her, det med støvlettene med åpen tå er interessant, for det er jo sånne bilder av influencere og gatemote vi blir presentert på IG og tiktok. Mye latterlig der som vi godt kan diskutere. Anonymkode: 5ab86...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7082 Del Skrevet 12 timer siden mlifjeld skrev (På 25.10.2024 den 7.49): Dette må jo være et bilde fra 2007? Har ikke sett folk i de skoa siden 2010.😆 og knebukser var så inn i 2006-2010. veldig utdatert antrekk i dag hvertfall hva mener du? flate maryjanes er jo over alt for tida!! Anonymkode: 5ab86...dc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle Skrevet 11 timer siden #7083 Del Skrevet 11 timer siden Hei Jeg liker ikke sandaler ( flip flops) og sokker, det er irriterende.😡 Jeg synes dette bør bruke på bare føtter.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle Skrevet 11 timer siden #7084 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Det er bedre Endret 11 timer siden av Solstråle feil bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7085 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Anonymkode: e25ce...6ae Hun til venstre var kul synes jeg Anonymkode: f2814...1b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå