Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt og så på Beat for beat fra fredag og da så jeg noe av det styggeste som finnes: svart strømpebukse (uansett tykkelse) med hvite sko. Det er bare grusomt. (I tillegg var ikke kjolen så veldig fin heller at det gjorde noe).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud.. disse fleecekjolene med hjerter på er jo grusomme uannsett, men dette var virkelig de styggeste av dem jeg har sett!

Forøvrig er et av de styggeste plagget jeg har sett i det siste en hjemmesydd onepiece, på en ikke spesielt tynn middelaldrene dame..huff. Hun kjøper (syr) sikkert sånne kjoler også:P

• Liker 5
Skrevet

Sterkt bevis på at ikke alt som er laget av en kjent designer er fint. Ei heller alt Rihanna tar på seg.

7028.JPG

Rihanna-Alexander-Wang-2010.png

• Liker 8
Skrevet

Så utrolig mye fælt som finnes i denne tråden!! Jeg vet at jeg ikke er den største fashonistaen, men herregud, det får være grenser for hva folk er villige til å gå rundt i. :fnise:

Denne damen har jo vært kreativ med saksa....

M3mtBOM_PkuxwSsyHOJOhw2.jpg

• Liker 28
Skrevet

Egentlig så skulle man bare innført en felles kleskode som alle måtte følge slik at ingen fikk skille seg ut i det hele tatt, og de som brøt den skulle blitt slått ihjel i utstillingsvinduet til Louis Vuitton av Jan Thomas.

• Liker 6
Skrevet

Så utrolig mye fælt som finnes i denne tråden!! Jeg vet at jeg ikke er den største fashonistaen, men herregud, det får være grenser for hva folk er villige til å gå rundt i. :fnise:

Denne damen har jo vært kreativ med saksa....

*snip*

Og med cellulitter for å toppe det hele da :daane:

• Liker 4
Skrevet (endret)

...

Åh, herre...

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg har virkelig aldri forstått hva som er greia med bean boots...

df-ll-bean_300.jpgbean-boots-low.jpg

The+Luxury+of+Bonfires+2+Final+updated2.jpg

• Liker 3
Skrevet

Jeg har virkelig aldri forstått hva som er greia med bean boots...

df-ll-bean_300.jpgbean-boots-low.jpg

The+Luxury+of+Bonfires+2+Final+updated2.jpg

Er det ikke slike man bruker i stallen? :klo:

• Liker 4
Skrevet

Er det ikke slike man bruker i stallen? :klo:

Det trodde jeg også, inntil jeg så folk bruke de til hverdags.... De er uansett grisestygge!

• Liker 3
Skrevet

*snip*

:hakeslepp: Jeg satte teen i halsen, og fikk hoste/harkeanfall her!

Det går ikke an! :sjokkert: Hvorfor, og jeg kan ikke tenke på en eneste grunn til dette, vil man gå med noe slikt??

Skrevet

:hakeslepp: Jeg satte teen i halsen, og fikk hoste/harkeanfall her!

Det går ikke an! :sjokkert: Hvorfor, og jeg kan ikke tenke på en eneste grunn til dette, vil man gå med noe slikt??

:fnise: Haha. Nei, tenkte det samme når jeg fant bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...