Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Jeg satt og så på Beat for beat fra fredag og da så jeg noe av det styggeste som finnes: svart strømpebukse (uansett tykkelse) med hvite sko. Det er bare grusomt. (I tillegg var ikke kjolen så veldig fin heller at det gjorde noe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herregud.. disse fleecekjolene med hjerter på er jo grusomme uannsett, men dette var virkelig de styggeste av dem jeg har sett!

Forøvrig er et av de styggeste plagget jeg har sett i det siste en hjemmesydd onepiece, på en ikke spesielt tynn middelaldrene dame..huff. Hun kjøper (syr) sikkert sånne kjoler også:P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig mye fælt som finnes i denne tråden!! Jeg vet at jeg ikke er den største fashonistaen, men herregud, det får være grenser for hva folk er villige til å gå rundt i. :fnise:

Denne damen har jo vært kreativ med saksa....

M3mtBOM_PkuxwSsyHOJOhw2.jpg

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så skulle man bare innført en felles kleskode som alle måtte følge slik at ingen fikk skille seg ut i det hele tatt, og de som brøt den skulle blitt slått ihjel i utstillingsvinduet til Louis Vuitton av Jan Thomas.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mye fælt som finnes i denne tråden!! Jeg vet at jeg ikke er den største fashonistaen, men herregud, det får være grenser for hva folk er villige til å gå rundt i. :fnise:

Denne damen har jo vært kreativ med saksa....

*snip*

Og med cellulitter for å toppe det hele da :daane:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke slike man bruker i stallen? :klo:

Det trodde jeg også, inntil jeg så folk bruke de til hverdags.... De er uansett grisestygge!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

:hakeslepp: Jeg satte teen i halsen, og fikk hoste/harkeanfall her!

Det går ikke an! :sjokkert: Hvorfor, og jeg kan ikke tenke på en eneste grunn til dette, vil man gå med noe slikt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Jeg satte teen i halsen, og fikk hoste/harkeanfall her!

Det går ikke an! :sjokkert: Hvorfor, og jeg kan ikke tenke på en eneste grunn til dette, vil man gå med noe slikt??

:fnise: Haha. Nei, tenkte det samme når jeg fant bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...