Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Jeg så forresten en fyr i dag som gikk en en strikka genser, som var halvt brun og HALVT HUDFARGA. Det så med andre ord ut som han hadde på seg en genser som rakk ham til rett under skulderbeina og at han var naken på bryst, skuldre og armer.

Rareste looken jeg har sett på lenge..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Menn med quilt jakker, eller ridejakke som jeg kaller det...

quilted-jacket-preppy-prep-street-fashion-men.jpg

En lignende i Burberry har kjæresten min akkurat skaffet seg. Synes det er fint og klassisk jeg.

Anonym poster: a500aa4bc9d8bbe17a01a64bb823cbef

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marianne4388

En lignende i Burberry har kjæresten min akkurat skaffet seg. Synes det er fint og klassisk jeg.

Anonym poster: a500aa4bc9d8bbe17a01a64bb823cbef

Det er sikkert mange som er helt enig med deg, for det er jo veldig populært nå.

Uansett, det er godt vi har forskjellig smak, ellers hadde verden vært kjedelig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mange som er helt enig med deg, for det er jo veldig populært nå.

Uansett, det er godt vi har forskjellig smak, ellers hadde verden vært kjedelig :)

Ja, det er sant :) Hadde vært kjedelig hvis alle likte det samme. Er en del plagg som er nevnt i tråden også, så det skal godt gjøres å ikke føle seg "truffet" en eneste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marianne4388

Tro meg, jeg finner kanskje 60 % av det som er nevnt her, inne i skapet mitt :fnise:

Man får bare huske på at det viktigste er hva man selv liker og at det alltid er noen andre der ute som syns man er fin :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en bukse i aztecmønster som egentlig bare så ut som en ullongs i tre størrelser for sto. Hang og slang og så litt ut som buksebakene i linken over her. Not nice..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sneakers1.jpg?!?!?

Paljettskjørt og joggesko - minner om ei jeg kjente en gang som troppa opp på skolen i fotsidt, gullfarget silkeskjørt med påsydd krone - og gamle joggesko.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...