Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Eliza Doalot said:

Det er mulig jeg er litt treg, men hva i alle dager er poenget med denne? Det kan da umulig være behagelig, ikke gi særlig støtte og må da gi årets særeste skille om den brukes utendørs. 

Jeg tror faktisk jeg heller hadde gått naken...

Det er ikke et moteplagg, men et puppehåndkle :) 

Jeg skulle gjerne hatt et jeg kunne bruke etter jeg kom ut av dusjen frem til jeg var klar til å kle på meg, slik at jeg slapp å bli svett under puppene i mellomtiden. Å ta på seg vanlig BH rett etter en dusj blir litt for klamt for meg i denne varmen. Å slenge på seg et puppehåndkle = tørking og behagelig (justerbar) støtte i ett.

https://tatatowels.com/pages/my-story

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/23/2019 at 8:24 AM, Million said:

Denne må være med. Virkelig.... har man et sånt puppestell som det der på venstre bilde, så går man IKKE i en sånn kjole! Og så attpåtil på sin bryllupsdag? Det blir foreviget av alle på bilder blant alle du kjenner og familien din, og vil bli sett på for resten av livet!

Herregud, så stygt.

Det til høyre må være en spøk.

ugliest-wedding-dresses-ever.jpg

5099455940_3d4da324e0_o.jpg?w=1066&ssl=1

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fan av de klumpete og litt høye hvite joggeskoene. De får alle som ikke har utenom det vanlige slanke og lange legger til å se ut som de har stukket tjukkleggen rett ned i skoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rb-composite-fashion-crocs.jpg?strip=all

Synes disse er sinnsykt stygge, samtidig som jeg merker at det er noe sjarmerende ved dem...
(Beklager hvis de er postet tidligere, jeg husker ikke så langt tilbake)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, noragrets skrev:

Synes disse er sinnsykt stygge, samtidig som jeg merker at det er noe sjarmerende ved dem...
(Beklager hvis de er postet tidligere, jeg husker ikke så langt tilbake)

Crocs som platåsko!??? Det må jo være den bombesikre oppskriften på å tråkke over og gi seg selv noen skikkelig vonde ankler? Forstuinger, here I come!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.4.2019 den 11.59, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det antrekket var superfint! Culottes gir et fint feminint snitt som man ikke får fra andre bukser. 

Anonymkode: d9a0b...483

Atte hæ? Det ser helt grusomt ut. Du kan være så vakker du bare vil, men får du på deg sånne bukser så ser man ut som en overvektig bjelle med stutte ben. Bare nei.

Anonymkode: 5d8d5...47d

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan være så vakker du bare vil, men får du på deg sånne bukser så ser man ut som en overvektig bjelle med stutte ben.

Smaken er heldigvis som baken. Det som er stygt for noen er kjempefint for andre. Ville ikke samfunnet vært kjedelig hvis alle kledde seg likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, padawan skrev:

Smaken er heldigvis som baken. Det som er stygt for noen er kjempefint for andre. Ville ikke samfunnet vært kjedelig hvis alle kledde seg likt?

Ja selvfølgelig. Men det er en forskjell på å prompe og å bæsje i buksa. Når noen er så blind som synes det er fint så må man i all anstendighet si i fra for å vise medmenneskelighet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så noen i dag i sterkt blå, oversized plisse culottes i blankt stoff. Ikke min smak i alle fall. 

Anonymkode: cafdf...02b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så noen i dag i sterkt blå, oversized plisse culottes i blankt stoff. Ikke min smak i alle fall. 

Anonymkode: cafdf...02b

I min tid kalte vi det bukseskjørt.

Anonymkode: d74c3...5d1

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 18.4.2019 den 21.23, AnonymBruker skrev:

Culottes. Har sett mange gå med det. Noen som syns de er fine? 

5B1CD898-05A6-4265-A2F5-8E62ED4173BE.jpeg

Anonymkode: 49055...562

Likte ikke denne, men jeg synes culottes absolutt kan være stilig. Har ett par svarte i stretchy stoff med fine sømmer. Synes den funker til mye - i går hadde jeg den til en beige blazer, blant annet 😊

Anonymkode: 53629...059

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 25.4.2019 den 23.27, AnonymBruker skrev:

Likte ikke denne, men jeg synes culottes absolutt kan være stilig. Har ett par svarte i stretchy stoff med fine sømmer. Synes den funker til mye - i går hadde jeg den til en beige blazer, blant annet 😊

Anonymkode: 53629...059

Skeptisk. Kan du legge inn bilde av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 24.4.2019 den 14.17, Antlers skrev:

Det er ikke et moteplagg, men et puppehåndkle :) 

Jeg skulle gjerne hatt et jeg kunne bruke etter jeg kom ut av dusjen frem til jeg var klar til å kle på meg, slik at jeg slapp å bli svett under puppene i mellomtiden. Å ta på seg vanlig BH rett etter en dusj blir litt for klamt for meg i denne varmen. Å slenge på seg et puppehåndkle = tørking og behagelig (justerbar) støtte i ett.

https://tatatowels.com/pages/my-story

Ikke at jeg synes at det var så pent, men jeg kan jo absolutt se at det kan være praktisk for mange. Man skal jo ikke akkurat gå ute blant folk med det. 

Anonymkode: b3593...fe6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, WhiteSwan skrev:

Ikke gå med undertøy i offentligheten 😑

6B01EB34-B891-454B-9EAD-8766E1A0086D.jpeg

Eller hva med bikinien som viser kløft både over og under, og en bikinitruse som er dratt så langt opp at gudene vet hvor. 

Anonymkode: b3593...fe6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...