AnonymBruker Skrevet 18. februar #7161 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 13.48): Anonymkode: e25ce...6ae Sikkert gode på en kald dag, men hvor er logikken i den bare magen? Anonymkode: 0010a...452 8 1
Honey Dew Skrevet 20. februar #7162 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 13.48): Anonymkode: e25ce...6ae Åh slik boblebukse kunne jeg tenke meg. Er lei av å fryse. 3
Minitroll Skrevet 20. februar #7163 Skrevet 20. februar Har du alltid hatt en drøm om å gå i Donald Trump sine sko? Fortvil ikke, nå kan du seile rundt på glatten i hans lyse lokker på beina! 7 1
Nikea Skrevet 20. februar #7164 Skrevet 20. februar Minitroll skrev (9 minutter siden): Har du alltid hatt en drøm om å gå i Donald Trump sine sko? Fortvil ikke, nå kan du seile rundt på glatten i hans lyse lokker på beina! Hahaha, det var akkurat det jeg trodde det var da jeg fikk opp den reklamen på Facebook 😄 1
Honey Dew Skrevet 20. februar #7165 Skrevet 20. februar Minitroll skrev (13 minutter siden): Har du alltid hatt en drøm om å gå i Donald Trump sine sko? Fortvil ikke, nå kan du seile rundt på glatten i hans lyse lokker på beina! KJøp nå før det forsvinner. Håret hans er i ferd med å rømme. 3
-jk- Skrevet 20. februar #7166 Skrevet 20. februar Honey Dew skrev (2 timer siden): Åh slik boblebukse kunne jeg tenke meg. Er lei av å fryse. Bare å bestille det, f.eks herfra: https://www.fjellsport.no/merker/rab/rab-argon-pants-black-shark
Angelheart2 Skrevet 25. februar #7167 Skrevet 25. februar Mulig andre har kommentert det tidligere, men det MÅ da vel være flere enn meg som reagerer på at disse forferdelige Fubuki-skoene har blitt så populære? Minner rett og slett om sånne fjøssko man får kjøpt på Felleskjøpet....Ser verken pene eller behagelige ut. 4
sofie777 Skrevet 25. februar #7168 Skrevet 25. februar Angelheart2 skrev (6 minutter siden): Mulig andre har kommentert det tidligere, men det MÅ da vel være flere enn meg som reagerer på at disse forferdelige Fubuki-skoene har blitt så populære? Minner rett og slett om sånne fjøssko man får kjøpt på Felleskjøpet....Ser verken pene eller behagelige ut. Det heter støvler og er veldig kjekke i regnvær. Men de trenger ikke å ha et veldig merke på seg!! 4 2
Angelheart2 Skrevet 25. februar #7169 Skrevet 25. februar sofie777 skrev (3 minutter siden): Det heter støvler og er veldig kjekke i regnvær. Men de trenger ikke å ha et veldig merke på seg!! Og hadde man brukt de i regnvær, til andre regnklær, så hadde det vært greit. Men jeg ser de jo i all slags vær og til alle slags klær. Det har blitt en motegreie..... Jeg kunne hatt slike på hytta, til bruk når jeg skal ut på myra eller ut og lufte hunden i regnvær. 2
sofie777 Skrevet 25. februar #7170 Skrevet 25. februar Angelheart2 skrev (2 minutter siden): Og hadde man brukt de i regnvær, til andre regnklær, så hadde det vært greit. Men jeg ser de jo i all slags vær og til alle slags klær. Det har blitt en motegreie..... Jeg kunne hatt slike på hytta, til bruk når jeg skal ut på myra eller ut og lufte hunden i regnvær. Jeg er nesten 50 og husker de nedbrettede blå Viking-støvlene man brukte overalt på 80-90-tallet. Så dette er en mote som kommer igjen, bare med litt høyere prislapp. Du skal bare se at om noen få år kommer det høye, slimme ridestøvel-aktige støvler i beige, med hæl, som blir brukt til alt. 3 3
-jk- Skrevet 25. februar #7171 Skrevet 25. februar Angelheart2 skrev (1 time siden): Og hadde man brukt de i regnvær, til andre regnklær, så hadde det vært greit. Men jeg ser de jo i all slags vær og til alle slags klær. Det har blitt en motegreie..... Jeg kunne hatt slike på hytta, til bruk når jeg skal ut på myra eller ut og lufte hunden i regnvær. Haha, jeg har et par i blått og de står nettopp på hytta Men de er varme da og egner seg bedre i snø enn i regnvær i sommerhalvåret synes jeg. Dessverre er de litt vel stive for min smak.
Kvist Skrevet 25. februar #7172 Skrevet 25. februar Disse er bare skikkelig ekle: VIVIENNE WESTWOOD ARMWARMERS UNISEX - FINGERHANSKER 4 645,00 krinkl. mva. Gjeldende valgt fargeFarge: multi-coloured/blue 8 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7173 Skrevet 25. februar Kvist skrev (1 time siden): Disse er bare skikkelig ekle: VIVIENNE WESTWOOD ARMWARMERS UNISEX - FINGERHANSKER 4 645,00 krinkl. mva. Gjeldende valgt fargeFarge: multi-coloured/blue Æsj, de så ut som de hadde lagt i møkkadungen i lange tider.🤢Skikkelig ekkelt, sinnsyk pris! De ser ikke ut som hansker, hvor er fingrene? Anonymkode: 90666...483
Uanonym bruker Skrevet 25. februar #7174 Skrevet 25. februar Kvist skrev (2 timer siden): Disse er bare skikkelig ekle: VIVIENNE WESTWOOD ARMWARMERS UNISEX - FINGERHANSKER 4 645,00 krinkl. mva. Gjeldende valgt fargeFarge: multi-coloured/blue "Armwarmers" Jeg har fått opp de der i feeden på Facebook flere ganger og lurt på hva i all verden det er for noe. Både utrolig stygge og virker som et totalt unødvendig plagg? Og så skal de ha 4645 kr for dem Dette er faktisk noe av det styggeste (og mest uforståelige) jeg har sett på klesfronten på veldig, veldig lenge. 3 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7175 Skrevet 25. februar Angelheart2 skrev (9 timer siden): Mulig andre har kommentert det tidligere, men det MÅ da vel være flere enn meg som reagerer på at disse forferdelige Fubuki-skoene har blitt så populære? Minner rett og slett om sånne fjøssko man får kjøpt på Felleskjøpet....Ser verken pene eller behagelige ut. Jeg har dem i rosa! De er fantastisk gode og varme på kalde dager, og er i tillegg vanntette - jeg brukte mine da vi hadde noen uker med masse kjølig regn og slaps tidligere i vinter 👍🏻 Synes de er kule å se på også, jeg da 😊 Anonymkode: e25ce...6ae 1 1
Ludovica- Skrevet 26. februar #7176 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har dem i rosa! De er fantastisk gode og varme på kalde dager, og er i tillegg vanntette - jeg brukte mine da vi hadde noen uker med masse kjølig regn og slaps tidligere i vinter 👍🏻 Synes de er kule å se på også, jeg da 😊 Anonymkode: e25ce...6ae Syns de har en kul fasong. Liker ofte litt klumpete sko. Skulle ønske de hadde litt platå da. Men jeg måtte stå over da de var for store, på meg så det ut som jeg hadde størrelse 45 eller noe. Men sett de på mange damer med lange bein og da ser de kule ut!
Harlekin Skrevet 26. februar #7177 Skrevet 26. februar Kvist skrev (16 timer siden): Disse er bare skikkelig ekle: VIVIENNE WESTWOOD ARMWARMERS UNISEX - FINGERHANSKER 4 645,00 krinkl. mva. Gjeldende valgt fargeFarge: multi-coloured/blue Jeg synes egentlig de var litt kule, men ikke med den misfargingen - kunne de ikke vært jevnt off-white? Men VW er jo dronningen av design-punk, så at ting ser litt slaskete ut, er kanskje ikke så rart 😁
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7178 Skrevet 12. mars Denne i dag, jeg får helt inspector gadget feelingen. Anonymkode: 3c9de...532 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7179 Skrevet 12. mars Kanskje jeg er for gammeldags men syntes sånne treningstights der man skal se hele rumpeballene ikke er så fint. Eller de tightsene der damer må bruke bind for å skjule kjønnslepper heler ikke er fint! Anonymkode: a19bb...94b 12
blåbærpai Skrevet 12. mars #7180 Skrevet 12. mars Omg, must have til førstegangsintervjuet på Coyote ugly. lol. Jaded London LYNX - Topper - red/rød - Zalando.no 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå