AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:12 #7161 Del Skrevet tirsdag kl 08:12 AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 13.48): Anonymkode: e25ce...6ae Sikkert gode på en kald dag, men hvor er logikken i den bare magen? Anonymkode: 0010a...452 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet i går, 18:09 #7162 Del Skrevet i går, 18:09 AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 13.48): Anonymkode: e25ce...6ae Åh slik boblebukse kunne jeg tenke meg. Er lei av å fryse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet i går, 19:44 #7163 Del Skrevet i går, 19:44 Har du alltid hatt en drøm om å gå i Donald Trump sine sko? Fortvil ikke, nå kan du seile rundt på glatten i hans lyse lokker på beina! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 23 timer siden #7164 Del Skrevet 23 timer siden Minitroll skrev (9 minutter siden): Har du alltid hatt en drøm om å gå i Donald Trump sine sko? Fortvil ikke, nå kan du seile rundt på glatten i hans lyse lokker på beina! Hahaha, det var akkurat det jeg trodde det var da jeg fikk opp den reklamen på Facebook 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23 timer siden #7165 Del Skrevet 23 timer siden Minitroll skrev (13 minutter siden): Har du alltid hatt en drøm om å gå i Donald Trump sine sko? Fortvil ikke, nå kan du seile rundt på glatten i hans lyse lokker på beina! KJøp nå før det forsvinner. Håret hans er i ferd med å rømme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 23 timer siden #7166 Del Skrevet 23 timer siden Honey Dew skrev (2 timer siden): Åh slik boblebukse kunne jeg tenke meg. Er lei av å fryse. Bare å bestille det, f.eks herfra: https://www.fjellsport.no/merker/rab/rab-argon-pants-black-shark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå