Musaleem Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 (endret) Noen som har erfaring med dette? Jeg vurderer å investere i et par ekte uggs da jeg synes det er svært behagelige sko. Har de siste vintrene hatt flere "fakeversjoner", men disse blir fort slitt og også fort våte (dersom det er sludd), og holder bare en sesong, om ikke engang det. Hvordan er de ekte? Er det god kvalitet? Eller kan man like så greit bare bruke billigversjonene og få omtrent det samme? Og ja - jeg vet at det ikke er verdens flotteste sko, og ja, jeg vet at det fins mange bedre vintersko - sånn i tilfelle noen føler for å komme med den kommentaren. Endret 16. august 2012 av Musaleem
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Ordentlige Uggs holder lenger en en sesong, men de tåler ikke vann de heller. Blir fort våt om det er sludd ute.. Jeg har aldri hatt "fake" Uggs, men noen venninner av meg har hatt det, og man ser godt forskjell på formen på skoene. De som ikke er ekte mister fasongen, og blir litt "pløsete", det vil ikke de ekte gjøre.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå