Loke Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 mons er en sliten katt, som jakter på rotter og mus. Noe slikt tror jeg refrenget gikk til den sangen om katten Mons. Hadde den på en kasett en gang. Desverre så har den nok gått i bosset gitt.
Millimani Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Sangen heter "Kattemons" og ble sunget av Maj Britt Andersen Jeg har dessverre ikke hele teksten, men 58 sekunder uti videoen kommer en ørliten snutt av sangen
Blåmor Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Den sangen har jeg på hjernen stadig vekk. Husker ikke hele teksten, men noe: "For nå har han gått slik i hele natt og jaktet på rotter og mus, og er en forferdelig sliten katt..." og det var vel det jeg husket.
Lula25 Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Er det noen som vet hvem skrev "Sansesang" som begynner med "alle små og store mennesker har to øyne". Hvor kan man finne melodi til den? Kanskje den har bare annet navn, for jeg finner ikke på youtube heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå