Gå til innhold

Highwaistjenter - Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på en liten ting. Jeg har kjøpt meg highwaist på Only + en grønn genser og en grønn skjorte jeg skal ha under. Er meninga at jeg skal ha genseren oppi buksa? Skal hele genseren oppi buksa, eller bare fremparten, slik at genseren og skjorten under henger bak? Den er ganske lang, og der ser rart ut om jeg stapper hele greia oppi. Eller er det greit at alt henger utenfor?

Takk for svar :)

Anonym poster: 796d1e0153971e720aa1dd8ca21e0028

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Nå har ikke jeg noen fasit, men jeg pleier helst å bruke de kortere overdelene mine oppi high waist-bukser så det ikke blir overskudd av tøy som lager bulker :)

• Liker 1
Gjest Embleda
Skrevet

Jeg bruker de som vanlige bukser, med genseren over, men har av og til genser/topper nedi også, kommer an på hva som ser finest ut :)

Skrevet

Kommer litt an på hvordan skjorta og genseren er, men pleier vanligvis å ta bare litt av skjorta/genseren oppi buksa foran, så litt av lommene og smekken vises, også lar jeg resten henge ned.

Skrevet

Det kommer an på hvilken skjorte/genser det er :) Med stramme overdeler bruker jeg å ta hele oppi. Med løsere plagg har jeg hele utenfor eller bare litt fremme, og lar resten henge løst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...