Hoppende_antilope Skrevet 29. mai 2002 #1 Del Skrevet 29. mai 2002 Utseende og væremåte?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 29. mai 2002 #2 Del Skrevet 29. mai 2002 snill,morsom, kreativ, og elsker meg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #3 Del Skrevet 30. mai 2002 møtte min drømmemann for en uke siden... han er 183 høy, litt kraftig, har mørk blondt hår og brune øyne. Han har et glimt i øyet som jeg blir helt skjelven av. Han har et lite mellomrom mellom fortennene sine og et kjempe søtt smilehull. Han er utrolig snill, leken, kjælen, strutter av sunn selvtillit, litt sær. Og er verdens søteste når han på telefon sier natta kjæresten min, eller natta vennen min. Også er han kjempe romantisk... Sukk..... Hadde jeg bare visst at han ville bli min... Hilsen en som håper i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kine Skrevet 30. mai 2002 #4 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg tror faktisk jeg har funnet ham nå.. Det var connection fra førsta gang vi møttes.Han har en masse selvtillit og et blikk som gjør at jeg blir helt satt ut.Han er leken og flørten akkuratt som meg og han har et smil som treffer meg rett i hjertet. Han har en humor som er helt på grensen og kan si ting som gjør at jeg ler meg skvett ihjel.Han tar seg selv lite høytidelig og får alle rundt seg til å smile..Har en masse sprø påfunn og overrasker meg stadig. Samtidig er han veldig voksen og har en masse livserfaring både på godt og vondt. En fantastisk far er han også og er flink til å vise følelser.. Jeg kan våkne på nettene av at han sender meg mellinger fordi han ikke får sove..Savner meg som han sier og det varmer å høre. Han forteller meg hva han tenker om meg til støtt og stadighet og gir meg en masse komplimanger..Med tanke på sex er han utforskende og frekk som bare det.. Utseende ja..Noen herlige smilehull..Grønne øyne og mørk..En perlerad med hvite tenner og ikke minst et glimt i øye som gjør at han får deg til å føle seg spesiell..Sjarm og utstråling..Han får det til å krible i hele meg... Kine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mocckii Skrevet 31. mai 2002 #5 Del Skrevet 31. mai 2002 hey!! Jeg fannt drømmemannen min for ca et halvt år siden! Han er noe av det beste som har hendt meg!! Vier ikke et par, men er utrolig gode venner!! Håper alle en dag finner drømmemannen sin! Utrolig glad i deg, Anders! Klem!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå