Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Forhåpentlig;))

Jeg har nettopp hamstret mange produkter fra Origins, etter å ha hørt så mye godt om dem.

Noen som vil dele erfaringer? Hva er godt/dårlig, how-to's etc.

:)

Anonym poster: 2821b514ae0be4981ee3851c56d693d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er blant de som liker Origins. Kan legge til at jeg har fuktfattig hud. Dette er den første hudpleieserien som har vært helt riktig for min hud.

Jeg har rens, treatment lotion, dagkrem, øyekrem, Clear improvement kullmaske, Modern friction ansiktsskrubb, Drink up 10 minutters fuktmaske og Drink up Intensive fuktmaske.

Av sminke har jeg Underwear for lashes øyevippbase, Fringe benefits maskara og foundation (tror det er denne).

Jeg er svært fornøyd. Da jeg begynte med rens og dagkrem syntes jeg det var litt sterk lukt, men jeg tror det var fordi jeg var vant til å bruke duftfrie produkter. Nå tenker jeg ikke over lukten (som er fra seteriske oljer, ikke parfyme). Ansiktsskrubben er passe grov, kullmasken tar de sorte prikkene (som jeg aldri får lenger) og fuktmaskene gir fukt og glød, litt etter hva jeg har tid til.

Noe av det jeg liker best er øyevippbasen, som får maskaraen til å sitte. Tidligere har jeg hatt problemer med at maskaraen drysser eller gjør meg litt mørk like under øynene (uavhengig av pris og merke). Når jeg bruker øyevippbasen og deretter maskara sitter den fint hele dagen. Jeg vet derfor ikke om maskaraen alene er kjempebra, eller om den kun er bra når det er base under.

Foundationen er enkel å påføre raskt, og jeg synes den gir et godt og jevnt resultat. Jeg synes den tetter porene noe mer enn mineralfoundation (i.d.) som jeg brukte før, men den dekker også noe mer.

Skrevet

Hei og velkommen! :D

Kullmasken og "drink up" er det eneste to tingene jeg har fått prøvd til nå, og det lover godt, selvom jeg bare har brukt dem én gang. Kjekt å høre at det har hjulpet på dine sorte prikker. Det mitt "store problem" som jeg håper, håper, håper å endelig bli kvitt. :)

Øyekremen; er du fornøyd med den? Vurderte å kjøpe den også, men det er ikke helt billiger greier.. Tenkte å lese litt anmeldelser om den først:)

Anonym poster: 391f59631e8d8641e7b16b576b07c13c

Skrevet

Jeg er fornøyd med øyekremen. Det er en gele-krem og er ikke fet. Huden føles lettere og friskere. Jeg synes også det er praktisk med pumpeflaske, da slipper jeg å få med mer enn jeg trenger og den varer lenge.

Mortem: Jeg har kun handlet i parfymeri og tax free, og vet ikke hva frakten ligger på. Mulig de sender fra nettsiden til Esthetique/Kicks, men jeg vet ikke hva frakten ligger på der. :)

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig her! Flere erfaringer rundt kullmasken? Noen som har prøvd pudderfoundation fra Origins?

• 2 uker senere...
Gjest mari kontrari
Skrevet

Jeg ser dessverre ut til å få kviser av Origins have a nice day-krem. Synd, for jeg liker lukten, men samme hvor lite jeg bruker kjennes huden klebrig ut, og det har dukket opp små klumper i pannen og flere små kviser på og rundt nesen :(

Angrer på at jeg lot meg overtale til å prøve den av hun jeg handlet hos, var i utgangspunktet skeptisk til en krem i krukke siden det fort blir mindre hygenisk enn på flaske, men hun mente den ville være så bra for meg. Skal uansett gi den en uke til for å se om utbruddene går over, men svært skuffet så langt.

Skrevet

Jeg har kullmasken og den "drink-up"-masken. Veldig fornøyd med disse to:) Er derimot ikke så frnøyd med den ene skrubben fra origins, husker ikke helt hva den heter akkurat nå. Men den ble rett og slett for svak for min del, den tar liksom ikke i skikkelig, passer sikkert utmerket til de med sensitiv hud da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...